[Ankara] 21 Temmuz Cumartesi GÜDÜL Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Seyir kafe işinden erken haberim olsaydı gelirdim hemde tanışmış olurdum ankara mt ile.
Neyse başka zaman artık...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kardeşim madem motora biniyosunuz neden ehliyet almıyosunuz?
önce ehiyet alın sonra motor.motor alıyosunuz madem ehliyet aldıktan sonra binin güzel güzel.polis görünce tutuşmassınız o zaman.
hayret bişey ya.biz enayiyiz sanırım boşuna ehliyet almışız zamanında.
gıcık oluyorum bazen ehliyetsiz motora binenlere.hele bide geziye katılıyolar ya
tam gıcık oluyorum o zaman::rantinp:

Ne denir ki bu söze..... Cimer nerde?..... Meslektaşı geldi......:p:p:p:queen:

Çıkmayın kardeşim ehliyetsiz yola.... Alla alla.....Kızdırmayın insanı.....:pr::pr:
Motorun var ehliyetin yok.... Ehliyetin var moturun yok.....

Bune yaman çelişki annem.......:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abicim kızarım ben ehliyetsiz motora binene.kendi arkadaşım bile olsa tepkimi gösteririm.tutamıyorum kendimi naapiim.


Ben adreslerini veriyim benim için bide döv sen onları......

Bak bide istanbuldan bizim panda yavrusu var.....Başta o sopalık.....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Ben adreslerini veriyim benim için bide döv sen onları......

Bak bide istanbuldan bizim panda yavrusu var.....Başta o sopalık.....:queen::queen::queen::queen:
hehhehe.o kadar abartmaya gerek yok::koop::
verdiğin cevap iyiydi ama:thumleft:
ben o arkadaşlarıda bi fırçalayım en iyisi::yanliss:
şaka şaka...::zwink::
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
kardeşim madem motora biniyosunuz neden ehliyet almıyosunuz?
önce ehiyet alın sonra motor.motor alıyosunuz madem ehliyet aldıktan sonra binin güzel güzel.polis görünce tutuşmassınız o zaman.
hayret bişey ya.biz enayiyiz sanırım boşuna ehliyet almışız zamanında.
gıcık oluyorum bazen ehliyetsiz motora binenlere.hele bide geziye katılıyolar ya
tam gıcık oluyorum o zaman::rantinp:
cevabım sayfa sonunda gözden kaçmış.
pardon ya ben ehliyetim yok diye gelmedim zaten.ehliyetim olmadığı için kendi kafama göre takılıyorum.siz okuduğunuzdan ne anlarsınız merak ettim şimdi?
ben almıycam öle binecem demedim ki?
ben sadece gezinin olmama sebebini kafama göre izah ettim(gelmek isteytenler listesi yoktu).ayrıca kendi derdimi sordum.hem motoru ehliyet kullanmıyor değil mi?
pekii madem gıcık oluyorsunuz çözüm üretin de işe yarasın(sırf gıcık oldum tribinden çıkarsınız.):
ankarada motor sezonu 5-6 ay(mayıs kasım arası diyelim düz hesap).
ben ehliyet almaya:
mart ayında karar verdim.ancak nisan sınavı için kayıt tarihi kaçmıştı(bir günle).en yakın sınav 7 temmuzdu.tabii motor almam felan mayıs sonu haziran başını buldu.yazılı sınav 7 temmuzda oldu.sonuçlar yeni açıklandı.direksiyon sınavıda 10-15 gün içinde.bir de bunun üstüne benim evrakın bursaya gidip gelmesi(herhalde ağustos sonunda iş biter(en erken)).
şimdi sayın arkadaşım ben bu kadar zaman zarfında sürüşümü geliştirmek zorundayım.eylül geldikten sonra haftada kaç gün motora çıkabileceğim.ehliyetli bir şekilde acemi kazası yapsam bu daha mı tatmin edici sonuç olur?
ben veririm ehliyete motoru o sürer olur mu bu seni tatmin eder mi? ha sonuçta ben :
1.gezinize gelmedim(baştan sormak hata galiba).
2.şehir trafiğine girmiyorum.
3.70-80 üstüne çıkmıyorum(o da boş ve şehir dışı yollar)
4.korumalarım herkesinkinden iyi.o montun içine girdiğimde attığım ter günlük herhalde 5 litreyi bulur.
şunu da çok çok iyi biliyorum benim başıma bir şey gelse ve ben %10000 de haklı olsam gene suçlu ben olacağım.ancak malesef kendimi geliştirebilmem adına yapabileceğim başka bir şey yok.ehliyeti geçen sene alsaydım demekten başka
şimdi benim işimle ilgili ayrı bir başlık açtım(daha önceden açacaktım unuttum).bir zahmet konuyla ilgili bilginiz varsa oradan paylaşır mısınız?
http://www.motosiklet.net/forum/mot...yon-sinavi-gecildikten-sonraki-sertifika.html
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Murat cım......

Kızma.... Arkadaş biraz hassas.... Aslında bir yönde haklı....

Neyse tepkisi biraz sert olmuş..... Ama hepimiz arkadaşız...... Umarım yazdıklarıma alınmamışsındır.....
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
cevabım sayfa sonunda gözden kaçmış.

şimdi benim işimle ilgili ayrı bir başlık açtım(daha önceden açacaktım unuttum).bir zahmet konuyla ilgili bilginiz varsa oradan paylaşır mısınız?
http://www.motosiklet.net/forum/mot...yon-sinavi-gecildikten-sonraki-sertifika.html
sen ehliyeti cebine koy zaten gerisi kolay güzel kardeşim.şunuda söyleyim
motora binmenin sezonu yoktur aslında.ben yılda sadece 40-45 gün motora binmiyorum.karda bile kullandığım olmuştur yeri geldiğinde(tabi mecburiyetten)
yinede ehliyetsiz kullanma diyorum.ne deyim başka:wiinkk:
unutmadan sözüm sadece sana değil tüm ehliyetsiz binenlere.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
sen ehliyeti cebine koy zaten gerisi kolay güzel kardeşim.şunuda söyleyim
motora binmenin sezonu yoktur aslında.ben yılda sadece 40-45 gün motora binmiyorum.karda bile kullandığım olmuştur yeri geldiğinde(tabi mecburiyetten)
yinede ehliyetsiz kullanma diyorum.ne deyim başka:wiinkk:
unutmadan sözüm sadece sana değil tüm ehliyetsiz binenlere.
farkındayım.sabrı olana cevabım biraz uzun olacak(konu oldukça derin :=) )
sadece herkesle bir kefeye konmak hoş değil.
yani istemem mi bir an evvel ehliyeti cebe koymayı.tek derdim sıcakları kaçırmamak.yoksa zaten ehliyeti alıyorum.
ama bence motosiklet ehliyeti ile diğer 4 teker ehliyetlerin kategorisi ayrı tutulup sezonun kısalığı göz önünde bulundurulmalı.bir kursu kaçırdınmı resmen 5-6 ayı yiyorsun.toplam süre 2 ayı geçmemeli(başvurudan ehliyet alıncaya kadarki zaman.)
4 mevsim motor kullanma işine gelince onu şahsım adına ankarada çok zor görüyorum.çünki ben zaten motoru şehirde sürmeyeceğim.düşünsene şubat ayında motorla haymanaya gezmeye gidiyormuşum.millet bana neresiyle güler.
yani ben 15 yıllık otomobil ehliyet sahibiyim;onu aldıktan 2 sene sonra babam otomobil almıştı.2 sene hiç otomobil kullanmadan özel kursla yola çıkmıştım.şimdi motosiklet olayına bakıyorum araba gibi değil;her yolda öğrenemezsin,hele soğukta işin yaş...
her neyse motosiklet sahibi olup ta on yıl ehliyetsiz gezdim abi diyenlerden değilim....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tamam murat çım..... Seni seviyoruz..... Ben senin ne durumda olduğunu biliyorum....Derdinide biliyorum.....

Al ehliyetim senin olsun.... Bidaha alırım ne olacak....15 sene ehliyetsiz gezmiş biri olarak..... İtitraf ediym benim de 10 yıllık daha........:)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
kardeşim madem motora biniyosunuz neden ehliyet almıyosunuz?
önce ehiyet alın sonra motor.motor alıyosunuz madem ehliyet aldıktan sonra binin güzel güzel.polis görünce tutuşmassınız o zaman.
hayret bişey ya.biz enayiyiz sanırım boşuna ehliyet almışız zamanında.
gıcık oluyorum bazen ehliyetsiz motora binenlere.hele bide geziye katılıyolar ya
tam gıcık oluyorum o zaman::rantinp:

uğur abi duymamış:farao: olayım....:wiinkk: sınav sonuçlarım. motor 93 trafik 88 ilkyardım 83 artık aldık sayılır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet gerçekten güzel bir gezi oldu , gezdik gördük cennet ankaramızı :D:D

başka bitane yaparız arada olur bole :)

bahadinli sabah serinliğinde gezmiş oldun dimi kardeşin
yaaa öle bı guzel oluokı abıı herkese tavsıye ederım....
sabahın körcagızında ordan ora deli danalar gıbı gıtmek öle bı guzel oluokı....eryaman sasmaz ıst yolu sıncan yolu....artık gözum kapalı gecerım oralardan...:p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Tüm kirli çamaşırlar ortaya dökülmeye başladı :) İtiraf ediorum çocukken marketten "kinder sürpriz yumurta" çalmıştık.. Hatta o kadar çok çalmıştık ki artık bizim için bi sürprizi kalmamıştı :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst