angel eyes'ını pcye monte et!!

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
elinizde patlayan bir angel eyes'ınız yada benim gibi ilk bi yapmasını öğreneyim acemiliğimi yeneyimde güzel olursa da motosikletimede uygularım diyorsanız sizin için faydalı olucaktır:)

gerekli malzemeler hepimizin bildiği gibi engel eyes malzemeleri:p
2 adet led(istenilen renklerde)
2 adet direnç (elektronikçilere 12 v bağlıcam de o verir hemde ücretsiz)
jaluzi çubuğu (bana 5 tl patladı)
saç kurutma makinası
kavanoz
silikon tabancası

yapılışına gelince power supply den gelen bir sürü kablolar var bunları biri hard disc biri cd rom şekline bağlarız onların her birinde 12 v var arkadaşlar.mutlaka zaten kasanızda boşta ucu mevcuttur.
2v154t1.jpg

üsteki şekildeki gibi cd roma bağlanmış bir uc var ve ondan 3 .4 tane daha var merak etmeyin:)
f3hy0y.jpg

s245f7.jpg

üsteki gibi artı eksiye bağladım ve sağdece geriye kaldı engel eyesımızın artı eksisini dirençle ledine bağlamaya.tabiki burda dikkat edilmesi gerekilen husus direnç eğer + ya bağlıyorsa ikiside yada daha çok led bağlıcaksanız bütün artılara bağlamanız gerekiyor.ben yanlış bağladığımdan ledler çok kısa sürede sondü :queen: + sa artıya - se eksiye bağlıcaksınız unutmayın. jaluzi çubuğunu daha önceki forumlarda fırına koyun demişler siz sakın yapmayın saç kurutma makinası her işinizi görücektir yeterki yapmasını bilin.
geçelim görüntüye.
r01fmo.jpg

6zt3mh.jpg

jsou3m.jpg

webcamla bukadar oluyor kusura bakmayın
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
eline emeğine sağlık güzel olmuş. Ufak tefek eklemelerle daha iyisi olabilir. Linkte yapılışı anlatılıyor eğer yapmak isteyen arkadaşlar varsa yardımı dokunabilir... http://video.google.com/videoplay?docid=980547339061120203#

sğl kardeşim:cat:
birde önceden bizim motosikletlerin sonradan aldığımız dipçik ampüllünü kasaya renk katsın diye bağlamıştım aynı yolla şahane olmuştu burdan onuda göstereyim

5fly6f.jpg

2ajnnv5.jpg

artı eksi uçu tam istediğimiz gibi
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Power Suppy (Güç Kaynağı)'ndaki Kablolardaki Voltaj Değerleri;
Önemli Olanlar;
Kırmızı : 5V
Sarı : 12V
Siyahta : - Oluyor Herhangi Birine Bağlarsanız İşinizi Görür
Geri Kalan Renklerle Uğraşmayın Onlar Anakarta Gıdıyor :) 3-5 Volt Filan Var Onlardada :)
Bende Bir Ara Kasa Modıfıyesıne Gırmıstım 12 Fan Vardı Bussuru Neon Power Supply Kaldırmıyınca 2 Power Kullanmıstım :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Power Suppy (Güç Kaynağı)'ndaki Kablolardaki Voltaj Değerleri;
Önemli Olanlar;
Kırmızı : 5V
Sarı : 12V
Siyahta : - Oluyor Herhangi Birine Bağlarsanız İşinizi Görür
Geri Kalan Renklerle Uğraşmayın Onlar Anakarta Gıdıyor :) 3-5 Volt Filan Var Onlardada :)
Bende Bir Ara Kasa Modıfıyesıne Gırmıstım 12 Fan Vardı Bussuru Neon Power Supply Kaldırmıyınca 2 Power Kullanmıstım :)

dostum ilgilendiğin için teşekkürler.bendede ilk başlardaki modifiyemde pc yi açamadım dedim power supplym yandı heralde :) hemen gittim yenisini almaya ama son bi kez daha deniyeyim diye bidaha taktım oldu kendimde inanamadım gerçi suanda o sorun devam ediyor kasam canı istediğinde açılıyor heryerine baktım anlıyamadım çok garip:queen: bilgisaryarcıya götürsem oda anlamadan hemen bişi atcak yok anakart bozuk değiştircez dicek diyede götürmüyorum:mrgreen:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
dostum ilgilendiğin için teşekkürler.bendede ilk başlardaki modifiyemde pc yi açamadım dedim power supplym yandı heralde :) hemen gittim yenisini almaya ama son bi kez daha deniyeyim diye bidaha taktım oldu kendimde inanamadım gerçi suanda o sorun devam ediyor kasam canı istediğinde açılıyor heryerine baktım anlıyamadım çok garip:queen: bilgisaryarcıya götürsem oda anlamadan hemen bişi atcak yok anakart bozuk değiştircez dicek diyede götürmüyorum:mrgreen:

Fişi Çek 5 Saniye Bekle Tekrar Tak %90 Açılır Power Supplylerde Kısadevre Koruma Vardır Kısadevreye Geçerse Fişi Çıkartıp Takman Gerekir
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Fişi Çek 5 Saniye Bekle Tekrar Tak %90 Açılır Power Supplylerde Kısadevre Koruma Vardır Kısadevreye Geçerse Fişi Çıkartıp Takman Gerekir
dostum power suuplyi söktüm yere koydum diklemesine artık çalışıyor temassızlıkmı var bilemiyorum ama kesin olarak power suuplyden oldunu biliyorum.değiştirene kadar idare edicem acaba yangın tehlikesi varmıdır bu velletin içini açtım o direnç kısmında kararma gördüm genede makina çalışıyo
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
dostum power suuplyi söktüm yere koydum diklemesine artık çalışıyor temassızlıkmı var bilemiyorum ama kesin olarak power suuplyden oldunu biliyorum.değiştirene kadar idare edicem acaba yangın tehlikesi varmıdır bu velletin içini açtım o direnç kısmında kararma gördüm genede makina çalışıyo
20Tl Lik Bir Parça Değiştir Gitsin Canım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst