Anfi??!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yawfs motorum suzuki an 125hk ve buna bi ses sistemi yapayım diyorum,koltugun altına subwoofer koycam mdf kabın yaptırcam ama,anfiyi nereye koyabılırım beyler,sokaklarda goruyosum adamlar,acmıslar muzıgı superde bass verıo,hıc rasgelıp soramadım,motora anfı koyulurmu,olursa nereye koycaz??,veya ses sıstemı olanlar anlatabılırmı,nelere sahıpler
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Ufak anfiler var. Bagaja sığdırabilirsin ama bence çok gereksiz. :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Touring motosikletlerde var ve onun kullanım amacına göre işlevsel ama Scooter üzerinde ses sistemi biraz görgüsüzlük gibi geliyor bana... woofer ve amfi alacağın paraya biraz daha ekleme yap, Bluetooth destekli bir kask al, müziğini kaskının içinde dinle... Nasıl fikir? Tabii benim kişisel fikrim...

Senin sorunun cevabına gelince,
*koltuğun altına woofer koyduğunda her ikisinin de (koltuk ve woofer) ömrünü ve verimini düşürürsün
*torpido veya topcase içine sabitlenebilir amfi, hatta topcase'e monte edillirse amfi ve hoparlörler, bunları motosikleti terk edeceğin zaman tek parça şeklinde alıp götürebilirsin...
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
müziği kendin dinle millete değil sesini açtığın zaman herkeze hitap ettiremezsin müzik zevkini dolayısıyla yiyeceğin küfürn haddi hesabı olmayablir al bi kulaklık devam et biz buradaki teypli motorcuk lara kısaca kıro diyoruz:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al bi mp3 tak kulağına sesinide dışarıyı dyabilceğin şekilde ayrla olsun bitsin
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Bırakın bu işleri Touring aldiığınızda takarsınız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hımm,Ok Kalsın Ozaman,Hepinize yorumlarınızdan dolayı tesekkurederım,bende dedıgınız gıbı kulaklıktan takılırım ipodla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst