Anahtarı kırdım???

Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
Yok yok kontağın değil :) Kappa 52lt çantamın tek olan anahtarını uç kısmı içinde kalacak şekilde istemeyerek kırdım:p
Sizce göbek falan mı değiştirilmeliyim, yoksa başka bir çaresi var mı?

Bu işi İstanbul da nerede hallettirebilirim?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bir çilingire gidilir.Selam verilir.Dayı çıkarabilirse anahtarı çıkarır.Anahtarın kırık kısmı ile sağlam kısmı birleştirilir.Bir adette yedek yapılır çantaya konulur.Bu işlem olmazsa değiştirirsiniz kilidi.Sonuçları bekliyorum. :)
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
104
Bu yolu en son denemek niyetindeyim. Daha temiz bir iş istiyorum. Göbek değişimi yada varsa Kappa servisi hakkıında
bilgisi olanlar, paylaşırlarşa sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst