Anadolu Yakasından herkese selam

Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
0
Büyüklerim, küçüklerim herkese selam.
Uzun süredir motorsiklet kullanıyordum ama böyle bir forumun varlığından bir arkadaşım sayesinde haberim oldu.

Hepinize hoşgeldin demek ve yapıyorsanız etkinliklere katılmak için üye oldum.

Yakında ikinci motorum olacak MT-07 alacağım. Konu hakkında yorumlarını paylaşmak isteyenleri heyecanla bekliyorum.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
uzun süredir kullandığını yazmışsın ama o mt 07 ya çok değişik bir motor yada kaza yapanlarda bir sıkıntı var..

çokça vukuat duyduk gördük buralarda..aman dikkat diyerek hoşgeldinimi de ekleyivereyim :bestmt:
 
Katılım
1 Şub 2016
Mesajlar
0
Torkundan dolayı bende merak ettim aslında.
Yamaha'ya sordum 2016 test tarihleri belli değilmiş.
Bu motoru test edebileceğim arkadaşlar var mı?
Almadan evvel en azından bir bilgim olur.
Bu arada yorumların ve iyi dileklerin için çok teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst