crato' Alıntı:
tesekkurler crato :king:
Makarna hayırlı olsun.
Evin girişine bide ufak portatif rampa yaptırırız sana demircide,gerek kalmaz otoparka falan.keşke benim evim motoru sokabilecek gibi olsa.
kobayashi, keske oyle devamlı kalabilecek olsa ama kalamaz ki, hakikaten salonun ortasındaymış gibi duruyor

gelen giden, tanıdıklar, herkes bir kurcalasa, arkadaşın magazaya bırakmıştan beter olur..bir de işte çok ortalıkta.
federalin fikir guzel, asansorle odaya çıkarabilsem keske.
kadirr' Alıntı:
Koşuyolundan Altunizadeye çıkarken Marmara Hast.karşısında otopark var kapalı ve çevredeki bi çok motosiklet kullanıcısıda oraya bırakıyo tavsiye ederim. Hem sanırım sana kadıköyden daha yakın olur.
bak bizim sokakta bir arkadasla tanıstık, yıllardır komsuymusuz, 100 metre yok aramızda forumdan tanıstık işte, o da yakında bir yerler arıyor, belki birlikte koyabiliriz oraya.
Bir de iste, bu yakında bir sitede oturan bir arkadas var, evleri bahce katı, kendi motoru evin onunde cok sota bir yer var orada duruyor, benimkini de koyabilecegimizi soyledi. kısacası, cok sukur, seceneklerim cogaldi. :thumleft:
sagolasiniz arkadaslar.
:cat: