arkadaslar gittik aldik bugun motorumu bir arkadasla, kilitlerimi de kobayashi saolsun aldi getirdi :rendeer: :rendeer: :rendeer:
ve hatta motoru beraber aldigimiz arkadas bizim mahalleye kadar motoru getirdikten sonra onlarin evinden bizim eve motoru "tek başıma" getirdim :flower:
motor da simdi antrede duruyor :- :thumleft:
ama oraya kadar nasıl cıkardık babamla sormayın, cok agırmış, derhal bir rampa lazim :queen:
bir sure daha antrede idare edebiliriz herhalde. bu arada uygun yerlere bakarım.
herkese tekrar tesekkurler
ozellikle kobayashi ye, valla hızır gibi yetiştirdi kilitleri :rendeer:
gorusuruz