- Katılım
- 21 Mar 2006
- Mesajlar
- 293
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anadolu Yakası ! nersesiniz yahu ?? :queen: :queen:
bak Avrupa'ya ne güzel buluşup buluşup geziyorlar :cat:
E bizim tarafta daha güzel yerler var yahu :cat:
En azından bir Kalamış yaparız bi çay içeriz, olmadı sahilde buluşuruz bi tur atarız, olmadı mı peki Fenerbahçede parkta gezeriz oooh denize nazır yeşil çayır çimen :mrgreen:
bak Avrupa'ya ne güzel buluşup buluşup geziyorlar :cat:
E bizim tarafta daha güzel yerler var yahu :cat:
En azından bir Kalamış yaparız bi çay içeriz, olmadı sahilde buluşuruz bi tur atarız, olmadı mı peki Fenerbahçede parkta gezeriz oooh denize nazır yeşil çayır çimen :mrgreen: