an itibariyle asfaltla sevişenler kervanına katılmış bulunmaktayım

Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
60
tüm foruma iyi günler, bende asfaltla düzeyli bir ilişkiye girdim , bugün işimi halettikten sonra eve dönüyordum bizim burda otosantit diye bir sanayi bölgesi var onun önünde dik bir yokuş var ben yokuştan sonra virajdan dönerek yoluna devam ediyorsun , yokuşun sonundada lambalar var neyse durdum önümde kamyon falan lamba yandı geri kaçırmıyım diye biraz hızlı kalktım galiba virajdan dönerken lastiğin kaydığını hissettim ve refleksle heralde kendimi motorun kaydığının ters tarafına attım allahtan arkadaki arabalar yavastı daha yeni kalkıyolardıda durdular işte ama o an düştüğümü gördüğüm an sanki hayaldi ne biliyim düşmediğim için hiç bilmiyodum böyle sanki rüyadaydım uyanınca geçicekti :D neyse kalktım hemen adamlar soruyo bişey varmı falan dedim abi yok lastik kaydı dedim zaten haftaya pazartesi direk lastikleri değiştiriyorum eve kadar nasıl gittim bi ben bi allah biliyo baktım sagıma soluma ufak soyuklar var motorun sol sinyal çıkmış ama lastik gibi oldugu için takılır yerine kırılmamıs kafa karenajının solunda hafif sürtük var nasıl oldu bilmiyorum bide deponun altındaki karenajda sürtme izleri var sağ ve soldada iz var yani :D ama önemli bişey yok gibi geldi bana sanki gidon sola çekiyodu ayarlanır heralde? bide bi sonraki lambalardada duramıcakmısım gibi geldi freni yokladım ilkte hiç yavaslamadı debriyaj arka fren falan öyle durdum, yarın zaten gösteririm ustaya sagını solunu ama bu korku bana 1000 yıl gider :D ama gerçekten çok değişik bi duyguydu
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
geçmiş olsun kaza anı film şeridi gibidir . gözünü önünden geçer gider her şey senın kontrolün dışında olur. evet halüsinasyon gibidr.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Bende 2008 yılında markası yapım yılı belli olmayan 125cc enduro motosikletimle izmir güzelyalıda denize uçtum.Aaaa durmuyor lan lan lan lan lan şeklinde.Değişik duygu :) Korkusu uzun süre yeterli gerçekten...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Korunmasız sevişmemeni öneriyorum. Malum sağlık herşeyden önce gelir. Korunmadan kastım; kask, eldiven, dizlik vs. :mrgreen: Geçmiş olsun
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
usta öncelikle geçmiş olsun kazanın şoku ile sen anlamayamasın git bir bilene görün doktormu olur artık hemşiremi

böğle şeyleri göz ardı etmemek lazım sol sinyal de yerine gelir sana bişey olmasın sıkma canını

bu havada lastikler kayarmıki?

çevredeki bir çok araç kullanıcısı şunu düşünmüştür; Motor tehlike abi... kaskın dizliğin falan varmıydı
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
geçmiş olsun
ben demedimmi asfaltla sevişmeyin diye azcık alie planlaması öğrenin yaw :queen:
 
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
60
ekipman vardı ya zaten kafam falan vurmadı kollarımın üstünde süründüm bileklerim acıyo biraz lastikte ne biliyim kaydı zaten fabriksayon dandik ön lastik cup lastiği gibi düz şeritli , korktum baya ama ya valla allah kimsenin basına vermesin 20-30 km yoktur süratim yeni kaltım lambadan lap yerde :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

frenlerde falan varmıdır bişey acaba bana düzgün tutmuyo gibi geldi belki korktugum için olabilir ama
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
Geçmiş olsun kaza anı değişik bi duygudur bişey anlamassın :sunny: yaşamadan bilemez kimse
Tekrar olmaması dileğiyle tekerin düz bassın:)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
240
Arkadaşlarla sahile takılmak için yola çıktık küçüksuya inerken cezaevi var tam önündedeki virajda çöp arabalarının akıttığı sudan dolayı motoru zor zapt ettim birden bir ses durdum baktım bizim arkadaş kaza yapmış. Allah kimseye kaza bela vermesin.
 
Katılım
13 Haz 2013
Mesajlar
60
amin amin ya bende baktım gidon normal kafa karenajı eğilmiş biraz onu söküp takcam tekrar düzelir heralde sinyali taktım bi sorun yok yarında bi deneme sürşüne çıkarım bakalım bişey varmı bugün heycandan oruçta var kafa gitti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst