- Katılım
- 13 Haz 2013
- Mesajlar
- 60
- Konu Yazar
- #1
tüm foruma iyi günler, bende asfaltla düzeyli bir ilişkiye girdim , bugün işimi halettikten sonra eve dönüyordum bizim burda otosantit diye bir sanayi bölgesi var onun önünde dik bir yokuş var ben yokuştan sonra virajdan dönerek yoluna devam ediyorsun , yokuşun sonundada lambalar var neyse durdum önümde kamyon falan lamba yandı geri kaçırmıyım diye biraz hızlı kalktım galiba virajdan dönerken lastiğin kaydığını hissettim ve refleksle heralde kendimi motorun kaydığının ters tarafına attım allahtan arkadaki arabalar yavastı daha yeni kalkıyolardıda durdular işte ama o an düştüğümü gördüğüm an sanki hayaldi ne biliyim düşmediğim için hiç bilmiyodum böyle sanki rüyadaydım uyanınca geçicekti
neyse kalktım hemen adamlar soruyo bişey varmı falan dedim abi yok lastik kaydı dedim zaten haftaya pazartesi direk lastikleri değiştiriyorum eve kadar nasıl gittim bi ben bi allah biliyo baktım sagıma soluma ufak soyuklar var motorun sol sinyal çıkmış ama lastik gibi oldugu için takılır yerine kırılmamıs kafa karenajının solunda hafif sürtük var nasıl oldu bilmiyorum bide deponun altındaki karenajda sürtme izleri var sağ ve soldada iz var yani
ama önemli bişey yok gibi geldi bana sanki gidon sola çekiyodu ayarlanır heralde? bide bi sonraki lambalardada duramıcakmısım gibi geldi freni yokladım ilkte hiç yavaslamadı debriyaj arka fren falan öyle durdum, yarın zaten gösteririm ustaya sagını solunu ama bu korku bana 1000 yıl gider
ama gerçekten çok değişik bi duyguydu