Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Kas 2019
- Mesajlar
- 2,241
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar en buyuk korkum yine hortladi.
Motorcu oldugum halde dua ediyorum yağmur yagsin diye ama bu islerin dua ile olmayacaginin farkindayim tabi.
Buyuk sehirler bittii,bu sene istanbul da su kesintilileri olacak artik kacis yok
Ulan ya ..
Arkadaslar bi de bisey dicem,su ureten sirketlerin hissesini alsam nasil olur ? Firsatci demezsiniz umarim..
Pinarsu hissesi bugun tuzde 9 artmis
vallahi bilmiyodum, buraya yazarken baktim 
Ahh ya biliyodum ab artacaginii.ama ulkeye guvenemiyorum ki...lanet olsun.
Motorcu oldugum halde dua ediyorum yağmur yagsin diye ama bu islerin dua ile olmayacaginin farkindayim tabi.
Buyuk sehirler bittii,bu sene istanbul da su kesintilileri olacak artik kacis yok
Ulan ya ..
Arkadaslar bi de bisey dicem,su ureten sirketlerin hissesini alsam nasil olur ? Firsatci demezsiniz umarim..
Pinarsu hissesi bugun tuzde 9 artmis
Ahh ya biliyodum ab artacaginii.ama ulkeye guvenemiyorum ki...lanet olsun.
Son düzenleme: