An itibariyle 20 derece sicaklik.Kesin yapraği yedik bu sene !

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar en buyuk korkum yine hortladi.
Motorcu oldugum halde dua ediyorum yağmur yagsin diye ama bu islerin dua ile olmayacaginin farkindayim tabi.

Buyuk sehirler bittii,bu sene istanbul da su kesintilileri olacak artik kacis yok :(
Ulan ya ..

Arkadaslar bi de bisey dicem,su ureten sirketlerin hissesini alsam nasil olur ? Firsatci demezsiniz umarim..
Pinarsu hissesi bugun tuzde 9 artmis :( vallahi bilmiyodum, buraya yazarken baktim :(

Ahh ya biliyodum ab artacaginii.ama ulkeye guvenemiyorum ki...lanet olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Bizim Bursa'da da iki barajdan biri sıfıra düşmüş, diğeri %24 seviyesine.

Susuzluk çekmesek bari, rezilliktir susuzluk.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Ülke sağlam yağış almazsa banko susuzluk olacak bu sene. Yalandan 2 gün kar yağdı o kadar. Barajlar bomboş.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
konuyu görünce bu aklıma geldi

orumcek-adam_3495.jpeg
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Nasıl bir sakal o ya?

Fabrikaların harcadığı, kirlettiği sular, tarım arazilerinde yanlış sulama, evde gereksiz su kullanımı, kaçıran musluk/sifonlar vs dururken tıraş olmak mı asıl sorun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst