ampul seçimi yardımcı olursanız sevinirim.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ampuller yağmurda göstermez ayrıca çabuk bozulur

şapkalı olmadığı için karşıdan gelen sürücüyü kör eder

muhakkak firmanın önerdiği sarı ampul tercih edin
 
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Ben zaten motorumu az kullanıyorum yani kısa mesafe ve kışın kullanmıyorum o yüzden bu ampullerden birini istiyorum ama seçemedim.
 
Katılım
4 Ocak 2017
Mesajlar
125
Bunlar çöp çabuk bozuluyor aydınlatmıyor.Hiç takmamak daha hayırlıdır.Orjinali bozmayın.
İllada beyaz aydınlatmam olsun istiyorsanız mercekli sis farı kullanın.
Orjinal farada düğme koyun onu kapatıp sisfarlarıyla gidersiniz.Ama bu ledler hem karşıdan geleni rahatsız eder hemde bozulur.Parasına yazık.
Bunun kısa uzun kullanmakla mevsimle alakası yok.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Sırf meraktan deneme amaçlı Çin'den 10 TL alıp denemiştim.Şehir içinde aydınlatması idare eder ama kesinlikle şehir dışında gece kullanılacak ampül değil.Uzun-kısa arasında fark yok.Uzun daha uzağı göstermiyor sadece biraz daha fazla ışık veriyor.Çok merak ediyorsan Çin'den yarı fiyatına getir al kullan at.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Ben zaten motorumu az kullanıyorum yani kısa mesafe ve kışın kullanmıyorum o yüzden bu ampullerden birini istiyorum ama seçemedim.

Sipariş vermediyseniz ben size BU AMPULÜ Aliexpress fiyatına gönderirim. Elimde bir tane kutulu fazla var. Beklememiş olursunuz, bugün kargolarım.

Diğer ampullerden farkı önünde fanı vardır. Kesinlikle ısınma yapmaz. Sizin yolladığınız linktekilerde fan yoktur, ısınabilir. Sadece far tasına sığacak mı ondan emin olun, gerisi kolay :cat:

9mKH7t.jpg

FXTXHy.jpg

3HGdXk.jpg

33Rhos.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Sipariş vermediyseniz ben size BU AMPULÜ Aliexpress fiyatına gönderirim. Elimde bir tane kutulu fazla var. Beklememiş olursunuz, bugün kargolarım.

Diğer ampullerden farkı önünde fanı vardır. Kesinlikle ısınma yapmaz. Sizin yolladığınız linktekilerde fan yoktur, ısınabilir. Sadece far tasına sığacak mı ondan emin olun, gerisi kolay :cat:

https://resmim.net/f/9mKH7t.jpg
https://resmim.net/f/FXTXHy.jpg
https://resmim.net/f/3HGdXk.jpg
https://resmim.net/f/33Rhos.jpg

İşte benimde konuyu acma nedenim bu far tasına sığıp sığmayacağını bilmiyorum. Bu ürünün fiyatı nedir?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
İşte benimde konuyu acma nedenim bu far tasına sığıp sığmayacağını bilmiyorum. Bu ürünün fiyatı nedir?

Özellikle ölçüm yapabilin diye yanına cetvel koyup çektim fotoğrafları. Çapı 4 santime yakın. Eski ampulü çıkarıp girdiği yuvaya bakın bence. O size fikir verecektir.

40 TL + kargo ile gönderirim. Türkiyede 40 liraya aldığınız çoğu ampul aliexpressde 4-5 dolarlıktır. Ben hiç kar eklemiyorum. Amaç, beklemeyin.
 
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Özellikle ölçüm yapabilin diye yanına cetvel koyup çektim fotoğrafları. Çapı 4 santime yakın. Eski ampulü çıkarıp girdiği yuvaya bakın bence. O size fikir verecektir.

40 TL + kargo ile gönderirim. Türkiyede 40 liraya aldığınız çoğu ampul aliexpressde 4-5 dolarlıktır. Ben hiç kar eklemiyorum. Amaç, beklemeyin.

Pahalı usta o ya gerek yok ona
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst