amortisörleri alçaltıp yükseltmek...

Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
70
enduro bir motor alıp amortisörlerini alçaltmak mümkün müdür? bunun bir indir-kaldır ayarı var mıdır, yoksa bir kere yapılırsa kalıcı bir işlem midir?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Birçok enduroda amortisör ayarı vardır. Ancak bu yükseltip alçaltmak değil de yumuşatıp sertleştirmek olarak ifade edilir :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
enduro bir motor alıp amortisörlerini alçaltmak mümkün müdür? bunun bir indir-kaldır ayarı var mıdır, yoksa bir kere yapılırsa kalıcı bir işlem midir?

Kalıcı olarak alçaltmak mümkün olabilir.Eğer boyumuz alçak ve kilomuz çok değilse problem olmaz, ancak kilo artınca motorun esneme aralığı azalacağından ufak sorunlar çıkarabilir.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Amortisörlerin Yağ ayarları ile ayarlatabilirsin.....oturduğunda biraz daha fazla çöker...Ama boşken gene orjinal durur...
 
Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
arkadaslar Enduro ve crosslarda yükseklik ve sertlik ayarı ayrı ayrı yapılır ama benim motorumun minimum sele yüksekligi 99.8cm cross lar böyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst