amerikalıların abartması !!!Daytona FL moto fest 2007

Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
bu amerikalılar herşeyde olduğu gibi motosiklette de abartıda son noktaya gelmişler.Videodaki racinglere bayılacaksınız modifiyede son nokta :p görüntüler motofestival 2007 daytona florida dan................iyi seyirler

http://www.youtube.com/watch?v=Kcqpx1Kg0LQ
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
çok güzeller ya emeğine sağlık adamlar abartıyo ama güzel çalışmalar oluyo
o ilk R1 neydi ya farlar harika olmuş
900rr da fena değildi
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
en sondaki 3 tekerli araç haricinde hiç biri hoşuma gitmedi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst