Ambulansta çalışan biri olarak, sağlam ekipman önerisi lütfen.

Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
30
Merhaba arkadaşlar.
Paramediğim, 112 ambulansta çalışıyorum. Kazalara sık rastlıyoruz dolayısıyla. İşin ciddiyetini biliyorum. İlk motor olarak chopper cruiser tarzı 250 cc'lik motor aldım daha ruhsat çıkarmadım. Ekipman alacağım bir iki gün içerisinde. Dainese'in deri montlarından düşünüyorum racing tarzı, benim motora absürt kaçar mı acaba? :cherry:
Bana 3-3.5 bin civarı mont eldiven kask önerebilir misiniz?
Teşekkür ediyorum şimdiden. Saygılar efenim.
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
25
Selam.
Kaskı 300 liraya MT Revenge (sharp test 5 yıldız) halledersen güzel olur. Çok kaliteli bir kask. Arkadaşlar da önerecektir muhtemelen.
2500 liraya da çok şekil ceket pantolon eldiven ayakkabı alabilirsin
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
adam 3500 tl bütçe vermiş , 300 tl lik kask mı tavsiye ediyorsunuz?

bu konular iş yapmaz dostum. böyle tavsiye isteyip oan göre karar vereceğine gidip satıcıya sor aynı şey. ya da o piti piti yap birini al daha mantıklı.

yapman gereken kaskları montları kendin araştırmak. her şey armut piş ağzıma düş olmuyor maalesef.
 
Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
30
Dostum, gidip dükkanları da dolaştım. İstanbul'da oturuyorum. Bostancı, Ataşehir, Hasanpaşa'ya da gittim gördüm. İlk motorum, ilk ekipman olacağı için tecrübesizim. Satıcı elindeki malı övüyor da övüyor. İnternetren de araştırdım yeteri kadar. Buraya da açtığım ilk konu bu arada. Bu işin içindeki sizlerden tecrübelerinize dayanarak fikir istedim sadece. Ooo piti olayını yapacağım, teşekkür ediyorum.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
yurtdışından alışveriş yapman şiddetle tavsiye edilir, ürün başı 200TL ucuza denk getirirsen 5 kalem üründe 1000TL cebinde kalır. TR'de paranı p!c ederler. ( fcmoto.de, motoin.de) Heleki eğer vücüt yapın normalin dışında ise, örn: koca kafa vs indirimli ürünlerde çok güzel fırsatlar yakalayabilirsin.



eğer vücut ölçülerini (Kafa çapı, boy, bilo, göğüs, pazu, bel, kalça, iç bacak, dışbacak, ayak nu, ) yazarsan, daha net yönlendirme yapabiliriz.

Not: (şahsi yorum ) racing ekipmanı, pek yakışık olmaz o motorda. street kıyafetlerine bakmalısın, korumalı deri mont, korumalı kevlar pantolon, korumalı çizme, korumalı eldiven ve kask, bonus sırtlık yada böbreklik (korse?).

Kalan paranlada, eğitimin yetersizse eğitim, yeterliyse çanta yada olası artçı hanım için bişeyler ayarlarsın. ( Malum ufak cc, düşük sürat tek kişi sarmaz, hatun şart. )
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Adam motoru almış kullanıma hazır ürünleri yurtdışından alırsa 1-2 ayı bulur gelmesi
 
Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
30
Teşekkür ediyorum ilginiz için.
Boy 170, kilo 72, Dainese mont denedim 50 numara oldu, kafa çapı 58, ayakkabı 42, eldiven M. Komple M beden insanıyım herhalde :)
Yurt dışı için zaman lazım diye düşünüyorum. Site öneriniz varsa bakınayım hemen.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Mont:
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...t/SubProducts/Held-SevenT-Leather-Jacket-0002

Kask:
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...-Gray/SubProducts/Blauer-POD-Bronze-Gray-0004

Eldiven:
Bir sürü var, herhangi bir tane yarım parmak eldiven işini görür sanırım


Bot:
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...proof/SubProducts/TCX-X-Blend-Waterproof-0015
(kahve rengi olan, siyah olan değil. )

Yelek:
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...est/SubProducts/Held-Dillon-Leather-Vest-0005


Not: Kask full face değil, nazi kaskı ve yarım kask yakışıyor diye yarım kask baktım.
Not2: Kevlar pantolon olarak, forumda bi tane yerli kevlar kot, konusu var. üyelere bi kıyak geçiyor sanırım.Bi incele.
 
Son düzenleme:

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
ekipman önemli.. düşüp yerde sürtünmeye başlayınca anlarsın önemini, her yerinden kıvılcım çıkar.. yanar kül olursun
 
Katılım
23 Ara 2015
Mesajlar
20
Kask:
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Shark-Raw-Motosiklet-Kaski-Dante-Mat-Siyah-Ayrilabilen-Gozluk-ve-Maskeli-_35358.html

Mont:
http://www.motosikletaksesuarlari.com/REVIT-IGNITION-2-DERI-MONT-SIYAH_32522.html?_sgm_source=32522&_sgm_campaign=scn_3a44da470c3f6000&_sgm_action=click

Eldiven:
http://www.motosikletaksesuarlari.com/REVIT-FLY-2-ELDIVEN-SIYAH_35390.html?_sgm_source=35390&_sgm_campaign=scn_3a44da470c3f6000&_sgm_action=click

toplam fiyat:2712 liraya güzel ekipmanlar alabilirsin
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
Kask:
http://www.motosikletaksesuarlari.com/Shark-Raw-Motosiklet-Kaski-Dante-Mat-Siyah-Ayrilabilen-Gozluk-ve-Maskeli-_35358.html

816 liraya termoplastik kask :silent: ayrıca parça lazım olduğunda bulunur mu bulunursa kaç para bunları da düşünmek lazım
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Mümkünse gidin magazalarda deneyin ve pazarlık yapmaya çalışın emin olun yurtdışından fazla bir fark kalmıyor çoğu üründe pazarlık yapınca bu kur değerlerinde. Birde internette görüp karar vermekle magazada denemek cok fark ediyor.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Dostum, gidip dükkanları da dolaştım. İstanbul'da oturuyorum. Bostancı, Ataşehir, Hasanpaşa'ya da gittim gördüm. İlk motorum, ilk ekipman olacağı için tecrübesizim. Satıcı elindeki malı övüyor da övüyor. İnternetren de araştırdım yeteri kadar. Buraya da açtığım ilk konu bu arada. Bu işin içindeki sizlerden tecrübelerinize dayanarak fikir istedim sadece. Ooo piti olayını yapacağım, teşekkür ediyorum.

yanlış anlama , konu gereksiz veya sevmedim falan demiyorum ben. gayet yerinde güzel bir konu. ancak size faydası olmaz. kimi şekil yapmak için 2000 tl ye mont ile 500 liralık kask alır. kimi kaska tüm parasını yatırıp monttan kısar. kimi hem yazlık hem kışlık mont alır vs vs. yani çok kişiden kişiye değişen bir durum.
ben yerinizde olsam top class bir kask alırdım. kalan para ile kalite bir mont ayakkabı ve eldiven alınır. yani bu benim tercihim tabiki.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
yurtdışından alışveriş yapman şiddetle tavsiye edilir, ürün başı 200TL ucuza denk getirirsen 5 kalem üründe 1000TL cebinde kalır. TR'de paranı p!c ederler. ( fcmoto.de, motoin.de) Heleki eğer vücüt yapın normalin dışında ise, örn: koca kafa vs indirimli ürünlerde çok güzel fırsatlar yakalayabilirsin.



eğer vücut ölçülerini (Kafa çapı, boy, bilo, göğüs, pazu, bel, kalça, iç bacak, dışbacak, ayak nu, ) yazarsan, daha net yönlendirme yapabiliriz.

Not: (şahsi yorum ) racing ekipmanı, pek yakışık olmaz o motorda. street kıyafetlerine bakmalısın, korumalı deri mont, korumalı kevlar pantolon, korumalı çizme, korumalı eldiven ve kask, bonus sırtlık yada böbreklik (korse?).

Kalan paranlada, eğitimin yetersizse eğitim, yeterliyse çanta yada olası artçı hanım için bişeyler ayarlarsın. ( Malum ufak cc, düşük sürat tek kişi sarmaz, hatun şart. )

Spike kaç k vuruyor hacım?

Merhaba arkadaşlar.
Paramediğim, 112 ambulansta çalışıyorum. Kazalara sık rastlıyoruz dolayısıyla. İşin ciddiyetini biliyorum. İlk motor olarak chopper cruiser tarzı 250 cc'lik motor aldım daha ruhsat çıkarmadım. Ekipman alacağım bir iki gün içerisinde. Dainese'in deri montlarından düşünüyorum racing tarzı, benim motora absürt kaçar mı acaba? :cherry:
Bana 3-3.5 bin civarı mont eldiven kask önerebilir misiniz?
Teşekkür ediyorum şimdiden. Saygılar efenim.

1500-2000tl arasında kaska ayırmanı öneririm. Shoei xr1100, xlite 802r, nexx xr2 carbon pure vb olabilir. Agv k5 daha uygun güneş vizörlü ama 4 yıldız. Mont için dainese yerine revit öneririm daha ekonomik. Kalanlarınada eksiksiz ekipman tamamlamanı öneririm. Ben fileli yazlık mont tercih ettim içine kış için windstopper aldım sende düşünebilirsin. Kevlar pantolonun içinede windstopper don aldım ve kullandım memnunum. Eldiven içliği ve blaklavaya 50 euro verdim ama kullanmadım hiç onları ihtiyaç duyarsan al derim. Araştırdıkça detaylara ihtiyacın olursa burdayım.
 
Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
5
Fc moto de Türkiye' ye satışı devam ediyor mu ?
Forumda okuduğum konuda fc moto ile ilgili kargo gönderiminde Türkiye'nin çıkmadığı arkadaşın mesajın da yazıyordu ? Mail ile iletişime geçtiğinde Türkiye'ye şatışı durduklarını yazmışlar. Ebay paypal olayından sonra buda çok sinir bozucu
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fc moto de Türkiye' ye satışı devam ediyor mu ?
Forumda okuduğum konuda fc moto ile ilgili kargo gönderiminde Türkiye'nin çıkmadığı arkadaşın mesajın da yazıyordu ? Mail ile iletişime geçtiğinde Türkiye'ye şatışı durduklarını yazmışlar. Ebay paypal olayından sonra buda çok sinir bozucu
Geçici bir sorundu diye hatırlıyorum.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Hocam sen bir liste yapsan o liste üstünden gitsek ? Kullananlar yorumlasa vb.
Birde forum için gördüğünüz kazalarda dikkat etmeniz zor ama mesela olmaması gereken hasarlar alan ekipmanlar gözünüze ilişti mi ? Ne gibi olumsuzluklar gördünüz.Bizde tecrübelerinizden faydalanalım ayrı bir konuda olabilir.




Merhaba arkadaşlar.
Paramediğim, 112 ambulansta çalışıyorum. Kazalara sık rastlıyoruz dolayısıyla. İşin ciddiyetini biliyorum. İlk motor olarak chopper cruiser tarzı 250 cc'lik motor aldım daha ruhsat çıkarmadım. Ekipman alacağım bir iki gün içerisinde. Dainese'in deri montlarından düşünüyorum racing tarzı, benim motora absürt kaçar mı acaba? :cherry:
Bana 3-3.5 bin civarı mont eldiven kask önerebilir misiniz?
Teşekkür ediyorum şimdiden. Saygılar efenim.
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
256
Dainese süper rider pelle deri mont kullanıyorum. 112 icin fazla kaslı bir mont. Rahat hareket etmenize engel olur. Textil ürünlere yonelmeniz daha doğru olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst