ambulans yaralı polisi ezdi!

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
çok enteresan bir olay.
belki de bu olay sayesinde polis arkadaşlarımız, taksicilerin bizlere karşı olan davranışları konusunda daha dikkatli davranırlar.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Abimize acil şifalar dilerim:pale:

çok enteresan bir olay.
belki de bu olay sayesinde polis arkadaşlarımız, taksicilerin bizlere karşı olan davranışları konusunda daha dikkatli davranırlar.
Nedense beni şaşırtmıyor böyle haberler.Hoş anayasa mahkemesi başkanının cüzdanı çalınıyor hemen bulunuyordu ama neyse
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Malesef insanımız ilk yardım konusunda çok cahil ki buna göründügü kadarı ile ambulans şöförü arkadaşımız da dahilmiş :pr: Acı ama Gerçek :farao:
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
52
Arkadaşlar taksicinin bir sucu yok mobese herşeyi çekmiş.Bir belediye otobusu yandan çarpmış ve yoluna devam etmiş.Bu taksici arkadaş olayı görüp yardım etmiş endere.Paralarını kask ını toplamış.Adamın hiç sucu yokken sabaha kadar nezarethanede kalmış ama kameralar herşeyi çekmiş.Otobusun plakası çıkmamış ama kamerada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst