ambulans yaralı polisi ezdi!

Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
33588.jpg

Ambulans yaralı polisi ezdi
10 Ağustos 2007 Cuma 19:45
Beşiktaş'ta yaralanan komiser yardımcısını almaya gelen ambulans yaralıya çarptı
Beşiktaş'ta motosikletiyle sivil olarak gezintiye çıkan komiser yardımcısına çarpan taksi sürücüsü, kaçarak kayıplara karıştı. Olay yerine gelen ambulans, hafif şekilde yaralanan komiser yardımcısının ayağının üzerinden geçti.

Edinilen bilgiye göre, Beşiktaş Dolmabahçe üzerinde 34 BP 4101 plakalı motosikletiyle seyir halinde olan polis memuru Ender Bağır'a 34 TKH 59 plakalı taksi çaptı. Sivil olarak gezintiye çıkan Bağır, çarpmanın etkisiyle yere devrilirken, polis memuruna çarpan kimliği belirsiz taksi sürücüsü kaçarak kayıplara karıştı. Acı içinde kıvranan polis memuru Bağır'a yoldan geçen vatandaşlar yardımcı oldu. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri bölgede inceleme yaptı.

Bu sırada olay yerine gelen ambulansaracı yaralı halde yerde yatan komiser yardımcısının ayağının üzerinden geçti. Ambulansa yavaş olması konusunda bağıran komiser yardımcısı, ilk müdahalenin ardından Taksim İlkyardım Hastanesi'ne kaldırıldı.
Kaynak:İHA
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
...allahtan acil şifalar diliyorum bu kazazede motorcu arkadaşımıza... kendisine çarpıp kaçan taksi sürücünede lanet okuyorum ...umarım yakalanır da kazazedenin meslektaşlarından iyi bir sopa yer haketti kanımca taksici bunu...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
...allahtan acil şifalar diliyorum bu kazazede motorcu arkadaşımıza... kendisine çarpıp kaçan taksi sürücünede lanet okuyorum ...umarım yakalanır da kazazedenin meslektaşlarından iyi bir sopa yer haketti kanımca taksici bunu...

katılıyorum sana bundan sonra polislerden çekecegi var o taksicinin ama ii bi ders olsun bu herkesede carpıp kacmasınlar bari insanlık yap bekle dimi:farao:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
9
slm ve insafasız çarpıyonda al hastaneye götür telefon et ambulansa bak yaw yaptığına böyle adamları falakaya yatırcan
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu sırada olay yerine gelen ambulansaracı yaralı halde yerde yatan komiser yardımcısının ayağının üzerinden geçti. Ambulansa yavaş olması konusunda bağıran komiser yardımcısı, ilk müdahalenin ardından Taksim İlkyardım Hastanesi'ne kaldırıldı.
Kaynak:İHA



Ben bundan bişey anlamadım.....:silent::silent::silent:


Neden bağıdı?..Ayağını ezdiği için mi yoksa hastaneye hızlı gitmemesi için mi?...

Hem bir ambulans neden yaralıyı ezer?....İlla dibine kadar neden yanaşır?... Ezdiyse eğer neden kaza raporu tutulmadı?... Şimdi kazayı taksiciye mi atıcaklar?..... Ambulans şöförünün suçu görev zayii ne mi dahil.....

Yani kısacası polis niyazi mi oldu?......:p:p:p

Neyse çok geçmiş olsun....Umarım çabuk iyileşir....:rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
52
Kaza yapan motor benim motorum cbr600f ben ödünç vermiştim komser arkadaşıma.Şuan taksim ilkyardımda yatıyor yarası hafif kolu kırık ve sinirlerde zedelenme var ama artı olarak geçiçi hafıza kaybı var .Ameliyat olacak kolundan ama hafta sonu olduğu için yapılamıyor.Ayağında bi sorun yok ambulans bişey yapmamış.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Bu sırada olay yerine gelen ambulansaracı yaralı halde yerde yatan komiser yardımcısının ayağının üzerinden geçti. Ambulansa yavaş olması konusunda bağıran komiser yardımcısı, ilk müdahalenin ardından Taksim İlkyardım Hastanesi'ne kaldırıldı.
Kaynak:İHA



Ben bundan bişey anlamadım.....:silent::silent::silent:


Neden bağıdı?..Ayağını ezdiği için mi yoksa hastaneye hızlı gitmemesi için mi?...

Hem bir ambulans neden yaralıyı ezer?....İlla dibine kadar neden yanaşır?... Ezdiyse eğer neden kaza raporu tutulmadı?... Şimdi kazayı taksiciye mi atıcaklar?..... Ambulans şöförünün suçu görev zayii ne mi dahil.....

Yani kısacası polis niyazi mi oldu?......:p:p:p

Neyse çok geçmiş olsun....Umarım çabuk iyileşir....:rendeer::rendeer:

abi bu saatte üstüste bukdr soru sorulurmu yaa:p
kime nooldu bilmem ama polise gelen vurmuş giden vurmuş yazık olmus:queen:

Kaza yapan motor benim motorum cbr600f ben ödünç vermiştim komser arkadaşıma.Şuan taksim ilkyardımda yatıyor yarası hafif kolu kırık ve sinirlerde zedelenme var ama artı olarak geçiçi hafıza kaybı var .Ameliyat olacak kolundan ama hafta sonu olduğu için yapılamıyor.Ayağında bi sorun yok ambulans bişey yapmamış.

gecmiş olsun ya durum okdr ciddimi:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
52
Hatırlamıyor ben şimdi yanından geldim .Hafızası sürekli gelip gidiyor şoka uğramış
haberi ekleyen arkadaş hangi siteden eklemiş söyliyebilirmi ben bulamadımda
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
10 Ağustos 2007 Cuma 19:45
Beşiktaş'ta yaralanan komiser yardımcısını almaya gelen ambulans yaralıya çarptı
Beşiktaş'ta motosikletiyle sivil olarak gezintiye çıkan komiser yardımcısına çarpan taksi sürücüsü, kaçarak kayıplara karıştı. Olay yerine gelen ambulans, hafif şekilde yaralanan komiser yardımcısının ayağının üzerinden geçti.


O zaman bu haber hep yanlış....Hiç bir doğru yanı yok....Hafif yaralı diyor haberde ama bilinç kaybı falan....Durum baya ciddi.....

İşallah bir an önce iyileşir....
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
haberde hafif yaralanan dio bide yaa
galiba korumalar yoktu arkadaşta:silent:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
...mesleği,meşrebi,milliyeti,cinsiyeti,dili,dini,rengi,ırkı her ne olursa olsun motorsikleti seveni, severim.kaza yapmışsa ,düşmüsse,yaralıysa üzülürüm.benzini bitmişse ,motoru arızalanmışsa ,yolda kalmışsa hiç düşünmeden yardım ederim.her kim olursa olsun motorcu motorcudur bana göre....
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
22
slm bu polis abımızın kafasında kaskı varmıymıskı hafıza kaybına yol acmıs
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
52
Evet şoka girmiş .Yanındayken odasına girip konuşuyorum ,sonra dışarı çıkıp geliyorum bana yenimi geldin ben kaç gündür burda yatıyorum gibi sorular soruyor.Geçici bir kayıp yaşıyor.
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
52
ben 12 e geliyodu geldim eve.Ozaman bi haber yoktu sonra aradım ender le konuştum ama kafası hala bulanık bulunur elbet plakası felan alınmış . Zaten kaza hakkında bişey hatırlamıyor şuanda.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Plakası alındıysa tamamdır..Mutlaka bulunur o şer....siz.....:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst