- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #1
olay budur... hele o motoru park etmesi varya tam süper olmuş
http://www.youtube.com/watch?v=cnG1hDHpe6U
http://www.youtube.com/watch?v=cnG1hDHpe6U
[YT]cnG1hDHpe6U[/YT]
güzel olmuş adam acep helayadamı tek teker gidiyo..
sen buna amatör mü diyorsunadam baya başarılı doğrusu
başarılı bi amatör :mrgreen:
yaw hareketleri felan çok doğal geldi bana,
belkide üzerinde koruma olmadığındandır...![]()
tam öğrettiğim gibi yapamamış ama![]()
ne var kanka bende yaparım.
Daha önce bikaç defa verilmiş bolca yorum yapılmıştı..
GKN'den de aynı aksiyonlarla dolu videolar bekliyoruz :queen:
yaza görüşelim bu konuyuu ::winkwink