- Katılım
- 17 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,470
Niye her fırsatta kadınların ehliyetine el koyanlar siz değil misiniz ? :cherry: Bize ayıp olmuyor tabiiii.....
Tubis alınma ama dün bayanların nekadar araba kullandıklarını gördüm sürücü kursunun direksiyon hocası almış yanına sürücü adayını daha arabayı olduğu yerden çıkaramadı önünde hyosung aguila markalı bir motosiklete gözgöregöre çarptı :queen::queen::queen: yani direksiyon hocası böyle yaparsa acemiler neyapmasın