antalya'lı arkadaşlar bilirler kırcamii yolunda öyle 2 geçiş var ki evlere şenlik. anlatılmaz yaşanır diyorum. o mevkiiden geçerken fotoğraflayayım da siz de görün.
Birde şöyle birşey var.
Teknik açıdan bakarsak eğer, o caddedeki yasal hız sınırına uyulduğu sürece değil dalına ağaca ortadan bodoslama girsen de birşey olmaz bence.
Yani sen kalkıpda atıyorum 30 km hız sınırı olan yerde 80-100 ile gidersen ve son anda ağacı sıyırıp ölümden dönersen eğer;
"Bu ağacın buarada ne işi var kardeşim"
diyemezsin![]()
Birde şöyle birşey var.
Teknik açıdan bakarsak eğer, o caddedeki yasal hız sınırına uyulduğu sürece değil dalına ağaca ortadan bodoslama girsen de birşey olmaz bence.
Yani sen kalkıpda atıyorum 30 km hız sınırı olan yerde 80-100 ile gidersen ve son anda ağacı sıyırıp ölümden dönersen eğer;
"Bu ağacın buarada ne işi var kardeşim"
diyemezsin![]()
şimdik ben yazacaktım bunu , bi daha olmasın :mrgreen:
yoo mantıklı düşünen her insanın ulaşabileceği bir sonuç buboş boş konu açmadan önce biraz düşünseydin anlardın
![]()
bak konu yu başka yere çekme bence
sen buna boş konu diyorsan o zaman sen aç biz okuyalım dolu konuları :cat:
Göksel'in bi şarkısı vardı abi..
Sabır sabır ya sabır.. belkide akıllanır.. diye bilirmisin? ben onu dinliyorum şuan..
yoo mantıklı düşünen her insanın ulaşabileceği bir sonuç buboş boş konu açmadan önce biraz düşünseydin anlardın
![]()
ben 200 le giderken o ağaca sıfır geçmek süper oluyor(ne güzel örnek oldum ama dimi :queen: )
eksik olan yada yanlış yere konan bi çok uyarı levhası ile ilgili konuşmak tartışmak uyarmak boş konuşmak değildir. unutmaki o yanlış yere konan uyarı levhaları köprüde bi çok kazaya neden oldu. hatta can kaybı bile yaşandı bu kazalarda. köprüdekini örnek verdim çünkü o uyarıda bu tip bir topikte günlerce tartışılmıştı... bu boş konu ise oda boştu. bu kadar insan boş boş konuştu :bounce:
eksik olan yada yanlış yere konan bi çok uyarı levhası ile ilgili konuşmak tartışmak uyarmak boş konuşmak değildir. unutmaki o yanlış yere konan uyarı levhaları köprüde bi çok kazaya neden oldu. hatta can kaybı bile yaşandı bu kazalarda. köprüdekini örnek verdim çünkü o uyarıda bu tip bir topikte günlerce tartışılmıştı... bu boş konu ise oda boştu. bu kadar insan boş boş konuştu :bounce:
ne 200'ü olm 50 km 50 km ş.içi... kurallara uy yoksa teröristten farkın ne
yoo mantıklı düşünen her insanın ulaşabileceği bir sonuç buboş boş konu açmadan önce biraz düşünseydin anlardın
![]()
ooo müdür, polimik bulmuşun kendine
iki satır yazardımda konuyu bilmiyorum, seni okumak pek keyifsiz, vaktimde yok :bounce: