Amaç yeşili korumakmı yoksa insan öldürmekmi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
antalya'lı arkadaşlar bilirler kırcamii yolunda öyle 2 geçiş var ki evlere şenlik. anlatılmaz yaşanır diyorum. o mevkiiden geçerken fotoğraflayayım da siz de görün.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Birde şöyle birşey var.

Teknik açıdan bakarsak eğer, o caddedeki yasal hız sınırına uyulduğu sürece değil dalına ağaca ortadan bodoslama girsen de birşey olmaz bence.

Yani sen kalkıpda atıyorum 30 km hız sınırı olan yerde 80-100 ile gidersen ve son anda ağacı sıyırıp ölümden dönersen eğer;

"Bu ağacın buarada ne işi var kardeşim"

diyemezsin :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birde şöyle birşey var.

Teknik açıdan bakarsak eğer, o caddedeki yasal hız sınırına uyulduğu sürece değil dalına ağaca ortadan bodoslama girsen de birşey olmaz bence.

Yani sen kalkıpda atıyorum 30 km hız sınırı olan yerde 80-100 ile gidersen ve son anda ağacı sıyırıp ölümden dönersen eğer;

"Bu ağacın buarada ne işi var kardeşim"

diyemezsin :)


şimdik ben yazacaktım bunu , bi daha olmasın :mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Birde şöyle birşey var.

Teknik açıdan bakarsak eğer, o caddedeki yasal hız sınırına uyulduğu sürece değil dalına ağaca ortadan bodoslama girsen de birşey olmaz bence.

Yani sen kalkıpda atıyorum 30 km hız sınırı olan yerde 80-100 ile gidersen ve son anda ağacı sıyırıp ölümden dönersen eğer;

"Bu ağacın buarada ne işi var kardeşim"

diyemezsin :)

inş olmazda her hafta orda mutlaka bir kaza oluyor benim burda demek istediğim ikaz levhasının ağaç dibine degilde daga evvel konulması lazım madem ağaçı ordan kaldırmıyoruz bari uyarısını önceden yapalım :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 PM ----------

şimdik ben yazacaktım bunu , bi daha olmasın :mrgreen:

bence başkasının fikrini degil kendi fikrini söyle :cat:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Göksel'in bi şarkısı vardı abi..

Sabır sabır ya sabır.. belkide akıllanır.. diye bilirmisin? ben onu dinliyorum şuan..

biz ağaçlardan şikayetçi degilizki uyarı levhaları konuluyorsa daga önce konulsun ki testi kırıldıktan sonra fayda yok :cat:

boş bir konu oldugunuda sanmıyorum boş konu olsa zaten konu dışına acardık :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben 200 le giderken o ağaca sıfır geçmek süper oluyor :) (ne güzel örnek oldum ama dimi :queen: )
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yoo mantıklı düşünen her insanın ulaşabileceği bir sonuç bu :) boş boş konu açmadan önce biraz düşünseydin anlardın :)

eksik olan yada yanlış yere konan bi çok uyarı levhası ile ilgili konuşmak tartışmak uyarmak boş konuşmak değildir. unutmaki o yanlış yere konan uyarı levhaları köprüde bi çok kazaya neden oldu. hatta can kaybı bile yaşandı bu kazalarda. köprüdekini örnek verdim çünkü o uyarıda bu tip bir topikte günlerce tartışılmıştı... bu boş konu ise oda boştu. bu kadar insan boş boş konuştu :bounce:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
eksik olan yada yanlış yere konan bi çok uyarı levhası ile ilgili konuşmak tartışmak uyarmak boş konuşmak değildir. unutmaki o yanlış yere konan uyarı levhaları köprüde bi çok kazaya neden oldu. hatta can kaybı bile yaşandı bu kazalarda. köprüdekini örnek verdim çünkü o uyarıda bu tip bir topikte günlerce tartışılmıştı... bu boş konu ise oda boştu. bu kadar insan boş boş konuştu :bounce:

en önemlisi ne biliomusun? boş ya bunlar.. o kazalarda ölen insanlar BOŞU BOŞUNA öldüler... :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
eksik olan yada yanlış yere konan bi çok uyarı levhası ile ilgili konuşmak tartışmak uyarmak boş konuşmak değildir. unutmaki o yanlış yere konan uyarı levhaları köprüde bi çok kazaya neden oldu. hatta can kaybı bile yaşandı bu kazalarda. köprüdekini örnek verdim çünkü o uyarıda bu tip bir topikte günlerce tartışılmıştı... bu boş konu ise oda boştu. bu kadar insan boş boş konuştu :bounce:

olsun boş olsun böyle olsun şikayeti olan yönetime bildirsin :rendeer:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Konu dışına çıkan ve tartışma içerikli mesajlar silinip konu kilitlenmiştir.

Saygılar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst