- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 219
- Konu Yazar
- #1
bu sabah 11:00 gibi önce 1. köprü yolunda altunizade çıkışından 400 m geride 2 arkadaş scooter ile kaza yapmış, ikisi de gidiş-geliş yolunu ayıran refüjlerin arasında orta bölümde boylu boyunca yerde yatıyorlardı.
koruma olarak sadecde 1 tane kask gördüm. deri mont, dizlik, bot yoktu.
birini ben oradayken ambulansla götürdüler, diğer arkadaş 2. ambülansı bekliyordu. şuuru açıktı ve kafasında yara yoktu. ama ne yazık ki sol dizi parçalanmış kemikleri gözüküyordu, sağ ayak dirseği de ters dönmüştü.
scooter da görünen ciddi bir hasar yoktu.
daha önce de benzer bir kaza görmüştüm, artçı kızın ayak bileği kırılmış sallanıyordu.
her iki arkadaşa da geçmiş olsun.
koruma olarak sadecde 1 tane kask gördüm. deri mont, dizlik, bot yoktu.
birini ben oradayken ambulansla götürdüler, diğer arkadaş 2. ambülansı bekliyordu. şuuru açıktı ve kafasında yara yoktu. ama ne yazık ki sol dizi parçalanmış kemikleri gözüküyordu, sağ ayak dirseği de ters dönmüştü.
scooter da görünen ciddi bir hasar yoktu.
daha önce de benzer bir kaza görmüştüm, artçı kızın ayak bileği kırılmış sallanıyordu.
her iki arkadaşa da geçmiş olsun.