ALTIN ELBİSELİ ADAM'ın kazada kusuru yoktu !

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Altın Elbiseli Adam' lakabıyla bilinen ve yayınladığı motosiklet videolarıyla geniş bir hayran kitlesine sahip olan Barkın Bayoğlu’nun hayatını kaybettiği kazada kusuru bulunmadığı belirlendi. Bilirkişi raporunda kazaya sebep olan Buğra Erdem’in ise tam kusurlu ve alkollü olduğu tespit edildi.

Sabah Gazetesi'nden Dilek Yaman'ın haberine göre, motosiklet tutkunlarının yakından tanıdığı bir isim, motosiklet uzmanı Barkın Bayoğlu, geçtiğimiz 25 Temmuz 2017'de 15 Temmuz Şehitler Köprüsü çıkışında motosikletiyle yaptığı kazada hayatını kaybetmişti. Emlak danışmanı Buğra Erdem, eşi Halide Yasemin Erdem ile birlikte 25 Temmuz 2017 günü otomobiliyle 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde Anadolu yönüne ilerliyordu.

jNQpIx.jpg


Çift, gece 02.00 sıralarında köprü girişinde bakım çalışmaları nedeniyle bölünmüş yolda durdu. İddiaya göre; otomobili durdurup, dörtlüleri yaktı eşiyle tartışmaya başladı. Daha sonra Erdem, öfkeli bir şekilde aşağı inip, yan şeride doğru yürüdü. Bu sırada Avrupa çıkışı istikametine ilerleyen Barkın Bayoğlu, kullandığı motosiklet ile hızla Erdem'e çarptı. Erdem ve Bayoğlu hayatını kaybetti. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından Buğra Erdem ve Barkın Bayoğlu'nun ölümüyle ilgili soruşturma başlatıldı.


KEŞİF YAPILDI

Soruşturma sürerken Barkın Bayoğlu'nun ailesi, İstanbul Sulh Hukuk Mahkemesi'ne başvurarak, aile oğullarının ölümünde Karayolları Genel Müdürlüğü'nün kusurunun olup olmadığının tespit edilmesini istedi. Mahkeme tarafından oluşturulan bir heyet, 9 Ağustos günü Bayoğlu'nun öldüğü yerde keşif yaptı. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'na intikal eden raporda, ünlü motosikletçinin kendi ölümünde kusursuz olduğu, Buğra Erdem'in ise tam kusurlu olduğu rapor edildi.Olayda kazaya karışan tarafların ölmesi nedeniyle soruşturma takipsizlik kararıyla kapatıldı.

rjJxQn.jpg


Tarafların yapılan otopsi işlemlerinde Buğra Erdem'in kanında alkol tespit edildiği ve üstünde esrar yapımında kullanılan hint keneveri bulunduğu iddia edildi.

Kaynak: Hürriyet
 

Ekli dosyalar

  • altin-elbiseli-adam-kaza-raporu.jpg
    altin-elbiseli-adam-kaza-raporu.jpg
    41.5 KB · Görüntüleme: 19,605
Moderatör tarafında düzenlendi:
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Mekanı cennet olsun tekrar, diyecek bir şey yok, olmuş ile ölmüş'e çare yok, kimin suçlu olduğunun da artık bir önemi yok, 2 tarafta hayatını kaybetmiş. Yazık oldu.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Karşıya otopsi yapıldı
AEA ya da yapıldı bildiğim kadarıyla
2 tarafta öldü
Birinin sonuçları ortada, diğerini bizzat ben sordum "açıklamayacağız" denildi..
Hatta ölüm raporunda yazan ölüm sebebini de sordum oda yanıtsız..
Neyi saklıyorlar anlamıyorum ki ?
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
Şu YouTube'a girip, heyecanla yeni video eklemişmi diye bakardım hergün.
Sadece motor değil başka konularda da çok faydası oluyordu insanlara ,
Birşeyler öğreniyorduk...
Bir Kemal Sunal birde AEA öldüğünde çok üzüldüm.
Mekanı cennet olsun.
Özlüyoruz rahmetliyi...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Karşıya otopsi yapıldı
AEA ya da yapıldı bildiğim kadarıyla
2 tarafta öldü
Birinin sonuçları ortada, diğerini bizzat ben sordum "açıklamayacağız" denildi..
Hatta ölüm raporunda yazan ölüm sebebini de sordum oda yanıtsız..
Neyi saklıyorlar anlamıyorum ki ?

kime sordun kim bu cevabı verdi?
 
Katılım
3 Şub 2017
Mesajlar
80
Bana gore apacik cinayete kurban gitmistir AEA. Hic oyle humanizm kasmaya gerek yok. Kendi hayatini hice saymak baska, baskalarinin olumune neden olmak baskadir. Taksirle adam oldurmektir bu. Bu memlekette motosiklet camiasinin yeri doldurulamayacak bir kaybidir. Nur icinde yatsin.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Çok yazık oldu.. Çok güzel işler vardı yapacağı.. Birçok insan faydalanmaya devam edecekti.. Yaratıcı ve kıymetli bir insandı,çok yazık oldu.. Ne zaman düşünsem üzülüyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet biliyoruz zaten ölmek dışında kusuru yoktu.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Motorlarının ne olacağı konusunda bilgisi olan varmı.Bizim arkadaş tüm mootorlarını biryerde görmüş öyle atıl şekilde duruyormuş.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
328
Motorlarının ne olacağı konusunda bilgisi olan varmı.Bizim arkadaş tüm mootorlarını biryerde görmüş öyle atıl şekilde duruyormuş.

arkasinda kalanlar Aea'nin bayragini devam ettirmek yerine,aksini yapiyorlar.

motosikletleri ne olur bilmiyorum ama youtube videolari icin cesitli sitelerde link verip,izlenmesini engelleten ilginc tipler var.

rahmetlinin ortaya koydugu calismalara sahip cikilirsa, bu memlekette 50 sene motosiklete yeni baslayacak kisiler icin dev bir bilgi birikimi var.

hey gidi hey,10 dakikalik videonun neredeyse her dakikasina bilgi sigdirirdi rahmetli.

simdi piyasa kekolara,kufurbazlara,mt alip tek teker yapan apacilere kaldi...
 
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
20
Okan Sinan Ocan konuya el atıp değerli tespitini çok önceden yapmıştı. Aşırı hızdanmış, peh peh.

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-egitimi/185082-bu-yil-olan-olumlu-kazalarin-sebebi.html

Motosiklet kullanmayanlar belli oluyor böyle. En azından gece kullanmayanlar.
Aydınlatmalı yollarda bile yayalar zor görünüyor, bu olay karanlık yerde oldu. Ben gece yolda giderken dibimde birden beliren çok yaya oldu ve eminim ki onlar beni görüp beklemek yerine devam etseler çoğuna çarpardım. Hele yayanın iki ışık arasında kaldığı durumlar var ki yayalar tamamen iki yöndeki araç için de görünmez oluyor. Her eğitimde üstüne konuşulan bir konu zaten bu.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Ailenin bir ferdi gibiydi.
Hatta ailenin dik başlı, kafasına buyruk, atarlı, tersi ters büyük oğlu gibiydi.

Gidince ardında büyük boşluk bıraktı, zaten oradan anladık ne kadar sevdiğimizi.
Olmadı babuş, erken gittin.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Motosiklet kullanmayanlar belli oluyor böyle. En azından gece kullanmayanlar.
Aydınlatmalı yollarda bile yayalar zor görünüyor, bu olay karanlık yerde oldu. Ben gece yolda giderken dibimde birden beliren çok yaya oldu ve eminim ki onlar beni görüp beklemek yerine devam etseler çoğuna çarpardım. Hele yayanın iki ışık arasında kaldığı durumlar var ki yayalar tamamen iki yöndeki araç için de görünmez oluyor. Her eğitimde üstüne konuşulan bir konu zaten bu.

zaten yayanın yolda ne işi var ki? bu durumda başka kusur aramak zaten başlı başınca adaletten kısmi olarak uzaklaşmadır. hele gece vakti olması böyle ölümcül kazalara sebep oluyor.

hız konusuna gelecek olur isek evet, gerçekten birincil sorun fazla hız yapmak. biraz adaletli olalım ve samimi olalım. sokaklarda hız sınırı 30 yada 20 falandır ama kim o hızlarla yol alıyor? ben şahsen arkamda dibime kadar giren arabalardan bıktım artık ve her zaman yol verme fırsatım olmuyor ve mecburen onları da yavaşlatıyorum çünkü hızlı gitmemem gerek.

önüme ne çıkacağı belli olmayan bir yolda 30 km hızdan fazla giderek ne yapmaya çalışmış olurum sizce? hayır, ben böyle risk almam ve bu yüzden sağ salim motorumla işime evime gidiyorum.

Barkın Bayoğlu'nun kazada suçlu olmaması onu kurtarmadı arkadaşlar bunu hepimiz acı bir şekilde tecrübe ettik. Haklı ve ölü olmak nedir? Onun hayatını kaybetmesine hepimiz çok üzüldük ve içimizde burukluk oluştu. Eğer o gece biraz daha yavaş sürseydi ölümcül bir kaza geçirme riski daha az olurdu.

Çok sevip saygı duyduğumuz insanlarda hata yapabilir, kendi riskten korumama hatası, başkalarının hata yapabileceğini unutma hatası, belkide artık bir an evvel gideceğim yere varayım diye hız yapma hatası.

Barkın Bayoğlu'nu suçlamaktan ziyade buna üzülüyoruz, sevenlerini düşünüp daha fazla önlemli olmasını kim istemezdi şimdi?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
@fatih,

Söylediklerine katılmakla beraber, hız konusu muallakta kaldı. 70'le mi gidiyordu, 100'le mi, 130'la mı bilmiyoruz, ve asla bilemeyeceğiz bence. Tek söylenebilecek şey, bilirkişi raporunda kendisine suç atfedilmemesi kaza gerçekleştiğinde 100 ve üstü hızlarda seyretmekte olduğu ihtmalini zayıflatıyor.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
@fatih,

Söylediklerine katılmakla beraber, hız konusu muallakta kaldı. 70'le mi gidiyordu, 100'le mi, 130'la mı bilmiyoruz, ve asla bilemeyeceğiz bence. Tek söylenebilecek şey, bilirkişi raporunda kendisine suç atfedilmemesi kaza gerçekleştiğinde 100 ve üstü hızlarda seyretmekte olduğu ihtmalini zayıflatıyor.

doğrudur, gece yolculukları beni her zaman korkutur işte sebebi bu. görüş kısıtlı oluyor ve insan zekası gece vakti daha bir sarhoş oluyor.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bugün bile 'şu cb250 piyasaya çıktığında altın elbiseli adam video yapsa da izlesek' dedim istemsizce. sonra gerçek bi tokat gibi çarptı yüzüme.
bir tane esrarkeş bir tane de çenesini tutamayan lanet bir kadın yüzünden yeri dolmayacak yeri dolsa bile görmeye ömrümüzün yetmeyeceği kadar uzun zaman alacak bir insan göçtü gitti bu dünyadan.

haklı çıksa ne yazar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst