CBF mi YBR'mi videosu yapmadan, başlangıç motoru soruları bitmez :cherry:
Arkadaşlar selam,vitesli motorda hemen hemen hepsine aşinayımda,250-300 cc veya çılgın olmucak ona yakın düzeylerde 400-500 cc güzel yakışıklı scooter neler var piyasada alınabilecek heybetli olmasın,maxi diyolardı heralde onlara10 bin liraya kadarda limit olabilir konu gerçekten yeni gelenlere güzel olmuş bu arada arama butonunu nükleer bomba sananlar var
![]()
Ne yapı kebapcı motoruylamı baslıcam sımdı ben ? Peeh . Başlarım oyle işe
400-500cc bir scooter 400-500cc bir motosiklet arasında pek fark yoktur performans olarak. tam tersi scooter daha tecrübe ister.. vites debriyaj kafa karıştırmasın. bunlar teferruat
binicen tabi binmedin mi hiç![]()
scoterlar da pek haz etmiyor insan illa başladın ya cub ya da debriyajlıyla başlıyor
ehliyeti alıcam sonra ki aşama şu, aklı başında biri olarak şöyle bi hedef çizdim kendime siz ne düşünürsünüz? evliyiz çoluk çocuk var..yaş olmuş 34.. ama motor hep içimde bir uhde,
1- 100 lük cup-- çinlilerden bişey olur (mondial, salcano, motoran) === vitesli için ilk adım
2- 125 lik commuter -- yine çinli ( salcano wolf s ) === vitesli kullanımı
3- 250 lik cruiser (hyosung GV250 ) === mutlu son...
ikinci sorum da sizce 2 tercihi mi salcano wolf s yerine kt 125, kanuni seyhan - bora tarzı bi geçişle mi yapsam, duruş pozisyon, oturma ve denge bakımından..?