altın elbiseli ADAMIN DİBİ "başlangıç motörü"

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
utunulmasın, izlensin, yol göstersin, küpe olsun kulaklara, bilirim paylaşıldı daha önce ama ben yine paylaşayım. çünkü foruma her gün yeni birileri üye oluyor.


 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
CBF mi YBR'mi videosu yapmadan, başlangıç motoru soruları bitmez :cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
CBF mi YBR'mi videosu yapmadan, başlangıç motoru soruları bitmez :cherry:

onuda yapmış ama karşılaştırmalı değil tabi izleyip karar size kalıyor

bana sorulursa ikisinide test etmiş birisi olarak

yb125 esd...
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
scoterlar da pek haz etmiyor insan illa başladın ya cub ya da debriyajlıyla başlıyor
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ne yapı kebapcı motoruylamı baslıcam sımdı ben ? Peeh . Başlarım oyle işe
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Arkadaşlar selam,vitesli motorda hemen hemen hepsine aşinayımda,250-300 cc veya çılgın olmucak ona yakın düzeylerde 400-500 cc güzel yakışıklı scooter neler var piyasada alınabilecek heybetli olmasın,maxi diyolardı heralde onlara :D 10 bin liraya kadarda limit olabilir konu gerçekten yeni gelenlere güzel olmuş bu arada arama butonunu nükleer bomba sananlar var :D
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Arkadaşlar selam,vitesli motorda hemen hemen hepsine aşinayımda,250-300 cc veya çılgın olmucak ona yakın düzeylerde 400-500 cc güzel yakışıklı scooter neler var piyasada alınabilecek heybetli olmasın,maxi diyolardı heralde onlara :D 10 bin liraya kadarda limit olabilir konu gerçekten yeni gelenlere güzel olmuş bu arada arama butonunu nükleer bomba sananlar var :D

400-500cc bir scooter 400-500cc bir motosiklet arasında pek fark yoktur performans olarak. tam tersi scooter daha tecrübe ister.. vites debriyaj kafa karıştırmasın. bunlar teferruat

Ne yapı kebapcı motoruylamı baslıcam sımdı ben ? Peeh . Başlarım oyle işe

binicen tabi binmedin mi hiç :)
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
bu ne ya bisiklet sürüyorsan bunu da sürersin deyip oturur oturmaz dip gaz verip duvara toslama örnekleri var bir sürü bunu bildiğim halde bir arkadaşımı kıramadım motoru verdim çok şükür sol tarafındaydım var gücümle arka freni sıktım adam dip gaz yapmıştı bu arada :(
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
400-500cc bir scooter 400-500cc bir motosiklet arasında pek fark yoktur performans olarak. tam tersi scooter daha tecrübe ister.. vites debriyaj kafa karıştırmasın. bunlar teferruat



binicen tabi binmedin mi hiç :)

Zaten 400-500 cc olsun demiyorum,amatörde değilim sadece rahat etmek için arayış içindeyim ama scooter konusunda hiç bir bilgim yok yani model anlamında o yüzden kullanıcı tavsiyesi istiyorum marka model.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
ehliyeti alıcam sonra ki aşama şu, aklı başında biri olarak şöyle bi hedef çizdim kendime siz ne düşünürsünüz? evliyiz çoluk çocuk var..yaş olmuş 34.. ama motor hep içimde bir uhde,

1- 100 lük cup-- çinlilerden bişey olur (mondial, salcano, motoran) === vitesli için ilk adım
2- 125 lik commuter -- yine çinli ( salcano wolf s ) === vitesli kullanımı
3- 250 lik cruiser (hyosung GV250 ) === mutlu son...

ikinci sorum da sizce 2 tercihi mi salcano wolf s yerine kt 125, kanuni seyhan - bora tarzı bi geçişle mi yapsam, duruş pozisyon, oturma ve denge bakımından..?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
ehliyeti alıcam sonra ki aşama şu, aklı başında biri olarak şöyle bi hedef çizdim kendime siz ne düşünürsünüz? evliyiz çoluk çocuk var..yaş olmuş 34.. ama motor hep içimde bir uhde,

1- 100 lük cup-- çinlilerden bişey olur (mondial, salcano, motoran) === vitesli için ilk adım
2- 125 lik commuter -- yine çinli ( salcano wolf s ) === vitesli kullanımı
3- 250 lik cruiser (hyosung GV250 ) === mutlu son...

ikinci sorum da sizce 2 tercihi mi salcano wolf s yerine kt 125, kanuni seyhan - bora tarzı bi geçişle mi yapsam, duruş pozisyon, oturma ve denge bakımından..?

Daha iyisi:

1- Honda-BMW-Yamaha sürüş akademilerden birinden ders
2- 250 lik cruiser (hyosung GV250 ) === mutlu son...

Roket yapmıyorsun sonuçta, motor kullanıyorsun :) Abartmayın bu kadar.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
evliyim diyorum ;) önce eşimi cup a ikna ettim... sonra sonra hyosung a geçiş yapıcam yoksa bana 9500 TL yi birden verdirir mi sanıyorsun... arada ona araba alıcaz.. masrafım çok yani kardeşşş.. :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Cub alacağına doğrudan 2. el vitesli 125'lik bir şey al o zaman, seneye "hanım otobanda yetmiyor bunun gücü, sıkıştırıyorlar, az daha kuvvetlisini alıcam" der, GV250 alırsın :) Yalnız 300-500 neyse ayırıp eğitimi al mutlaka.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
cub ı 2. el alıcam zaten trafik tecrübem yok biraz trafik tecrübesi kazanayım... ehliyet 550 tl, koruma ekipmanları 500 tl, temiz bi motor 1500 tl bide sürüş eğitimi 500 tl ohoooo... o 1500 tl yi ikici el bile olsa GV250 ile yer değiştiremem...ben yavaştan GV250 nin altyapısını hazırlıyorum hiç çaktırmaya gerek yok :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
salih_t
mümkün olan en ucuz ve elden çıkarması en kolay 2. el 125-150 lik bir motor alıp sonra gv 250 ye geçebilirsin
sen kütüksona bakma, ilerde büyük motorcu olacam diyen herkese mobiletle başlamasını öneriyorum
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
teşekkür ettim...büyük motorcu olmak istemiyorum sadece ss motorlarla hiç işim olmaz, hız sevmem...istediğim belli..motor sesi dinleyerek gezinti yapmak.. motoru muhafaza etmekte başlıca sorunum olucak..öncelikli cub demem ondan..bi uğraşayım bakalım nasıl oluyor...sonrasını bi şekilde halledicem artık...
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Hah, ehliyet direksiyon sinavina girmeye, hayabusa ile gelen gordu bu gozler, gecen hafta sonu...
Yazili sinav gunu okulun bahcesi motosiklet otoparkina donmustu.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Aslında bende onu yapıcam bu gidişle. Ankara'da bir çok kursla görüştüm +A2 için.. Motor kullanmayı bilmiyorsanız kayıt edemeyiz diyorlar.. yada hızlandırılmış olarak sınav gücü 15-20 dakika göstereceklermiş.. ders yok, yazılı sınav yok, sürüş eğitimi yok.. aldığınız 250-300 tl ne için diye sordum.. kontenjan işgal ettiğimiz için o parayı alıyorlarmış... saatlik sürüş eğitimi ekstra 40-50 TL arası...

şeytan diyor git al bi motor ufak ufak öğren... sınava da kendi motorunla git :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst