Hocam bu video yeniyse fena ziçmisin.http://www.izlesene.com/video/subaru-brzye-karsi-honda-cbr600rr/6954590
Hocam bu video yeniyse fena ziçmisin.
Kenan iki degil 3 defa sampiyon oldu.
Neyse mt gelenegini sürdürmek için elestiri yazdim.
:cherry:
Videonun amaci anlasilamiyor.
Keske bir süre tutsaydiniz yani izleyiciyi heyecanlandirma açisindan.
Bir de cbr az yakiyor demissin.
Millet inanip alacak bak günahi boynuna, çok kulagin çinlar,
benden söylemesi.
Kurgu ve yönetim ise zekice.
Begendim.
Ha unutmadan,
saga virajlarinda problem var.
Ulem dogru söylüyon,Hacım ne ettinKenan Honda CBR600RR la iki defa şampiyon oldu
Üçüncü şampiyonluğu Kawasaki ZX6R la idi.. Barkın Üstadıma laf yok haydarla kovalarım
![]()
Biz zaten genelde motosiklet.net'in beklentilerini karşılayamayacağımız fark ettik artık.
Slmlr
Brkn
Biz zaten genelde motosiklet.net'in beklentilerini karşılayamayacağımız fark ettik artık.
Slmlr
Brkn
"Subaru BRZ'ye Karşı Honda CBR 600RR" İçerik ile başlık uyumsuzlu var. Motosiklet.net hakkında bir eleştiride bulunmak istiyorsan bunu daha uygun bir şekilde yapmalısın.