Altın Elbiseli Adam: Subaru BRZ'ye Karşı Honda CBR 600RR

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
http://www.izlesene.com/video/subaru-brzye-karsi-honda-cbr600rr/6954590
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Gidişini göremedik, bari kaputun altına baksaydık, bir sesini duysaydık...
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
yine cok kisa alelacele cekilmis bir video.. yine de elinize sağlık
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Ortada bir kıyaslama, kapışma göremedim fakat yinede eline sağlık. :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Güzel bölüm, çok teşekkürler :)


Ek bilgi, Subaru BRZ ile Toyota GT86 aslında aynı araç. Toyota'nın reklamları daha çok.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Emek verilmiş Güzel çalışma. Teşekkürederim.


Karşılaşma başlığına ile içerik beklentileri karşılayamamış :))
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
Biz zaten genelde motosiklet.net'in beklentilerini karşılayamayacağımız fark ettik artık.

Slmlr
Brkn
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bir yarış gibi tanıtılsa da zaten 600rr'ın brz'ye ne kadar karşı koyabileceği muamma. Hiç SS sürmedim ama Aprilia RSV4, Lamborghini LP570-4 Superleggera'ya karşı yenildiğinde arabaların hafif virajlar hariç her konuda motorlardan daha iyi gittiği belirtiliyordu. Belki 1000rr bşr fark yaratırdı. Tahmin tabii bunlar hep. Belli bir birikimle konuşmuyorum.

Bence bir yarış videosunun olabileceğinden çok daha güzel olmuş bu video. CBR600RR ve Subaru BRZ güzelce tanıtılmış, eğlenceli çekimler eşliğinde.
Barkın Abi de artık söylenenleri çok ciddiye almamaya başlamış neyse ki :mrgreen: Çok fazla gönderme de yoktu.

Biz zaten genelde motosiklet.net'in beklentilerini karşılayamayacağımız fark ettik artık.
Abi valla çok seviyorum videolarını falan ama TE449'dan beri bir asabiyet bir gönderme havası vardı sürekli. O sevimli Barkın Abi değildin hani oralarda.
Gerçekten şu videoda sevindim yani böyle olmadığına :) Nacizane bir fikrimdir.

Kendi adıma ve benimle aynı düşünceyi paylaşan varsa o arkadaşlar adına teşekkür ederim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
Bir yarış gibi tanıtılsa da zaten 600rr'ın brz'ye ne kadar karşı koyabileceği muamma. Hiç SS sürmedim ama Aprilia RSV4, Lamborghini LP570-4 Superleggera'ya karşı yenildiğinde arabaların hafif virajlar hariç her konuda motorlardan daha iyi gittiği belirtiliyordu. Belki 1000rr bşr fark yaratırdı. Tahmin tabii bunlar hep. Belli bir birikimle konuşmuyorum.

Hacım biz aynı kareye sığsınlar diye motorla yavaş, arabayla tam gaz gittik.

Düzlükte, viraj ortası ve çıkışında falan arabanın yetişmesine normalde imkan olmuyordu.

Sabah çekimlerinden sonra baktık ki, ikisi bir karede neredeyse hiç yok, tempoyu değiştirdik, ben hep 1. ve 2. viteste gittim. Birkan da tapa gaz gidince, beraber dolanma imkanı oldu. Yoksa bir pistte birbirinden alakasız 2 araç olacaktık. Çekimlerde de ya tek araba ya da tek motor olacaktı.

Abi valla çok seviyorum videolarını falan ama TE449'dan beri bir asabiyet bir gönderme havası vardı sürekli. O sevimli Barkın Abi değildin hani oralarda.
Gerçekten şu videoda sevindim yani böyle olmadığına :) Nacizane bir fikrimdir.

Şartlar; TE449'u çektiğim arkadaşla yeni başlamış sayılırız. Ekipte çok eksik vardı.

Eğer kamera arkasındaki ekip, beni delirtirse sunum ona göre oluyor. Şov Xıçıyor. Fakat prodüksiyonda bunu anlamak istemeyenlere çok rastlıyoruz.

Ayrıca bu Subaru-Honda sunumunu, pistte bütün gün gazladıktan sonra yapınca, laf edecek mecalimiz kalmadı. Pamuk gibi olmuştuk (Ki bizim takımın - Frido ve Ege - yaka mikrofonlarını unutmuş olmalarına rağmen).

Çoğunlukla hiç bir şey dışardan gözüktüğü gibi olmuyor.

Slmlr,
Brkn
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Eğer kamera arkasındaki ekip, beni delirtirse sunum ona göre oluyor. Şov Xıçıyor. Fakat prodüksiyonda bunu anlamak istemeyenlere çok rastlıyoruz.

Hmm :silent: Evet ben o gerginliği hep burada ve benzeri yerlerde beğenmediğin laflara cevap olarak algılıyordum.
Neyse cevabın için teşekkür ettim abi :wiinkk:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Elinize emeğinize sağlık.Eleştiri ve eksiklikler olduğunu söylesenizde her yeni videonuzda çocuk gibi sevinen ben dahil bir çok tutkunun olduğu aşikar.Videoların devamını arayı soğutmadan beklemekteyiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst