Altın Elbiseli Adam SKYTURK 12. bölüm Barkın BAYOĞLU

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
http://www.youtube.com/watch?v=CoM2YIYfTnk


kendisini gerçekten izleyin bu kadar kullanıcı dostu yorumlar yapan kolpadan binip her motosiklete iyi diyen kişilerden olmayıp belirli bir bilgi birikim üstü bir abimizdir iyidir candır barkın abimiz...

(dipnot yanlış anlaşılmasın ama her bölüme ayrı topic açmamın sebebi her bölümde birden çok motor kıyaslandığı için yanlış anlaşılmalara sebep olmamak için açtım )
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bu mudur yani sitenın hertarafına aç konuyu saçma

usta şimdi sitenin ilk olarak her tarafına açmadık

en üsttede belli oluyor motosiklet videoları altında açıldı

her bölüme ayrı bir topic açmamızın sebebini her videonun altında yazmıştım ki okusaydık hocam her bölümde farklı birkaç motosiklet olduğu için ve emeğe saygı olarak her bölüme ayrı topik açtım ...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hangi motorlar olduğunu başlığa yazsaydın daha iyi olurdu. içerik hakkında bilgi yok ben şimdi nasıl istediğim motoru bulacağım.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Hangi motorlar olduğunu başlığa yazsaydın daha iyi olurdu. içerik hakkında bilgi yok ben şimdi nasıl istediğim motoru bulacağım.

kbamayın hatırladıklarımı yazarım hepsini tekrar tekrar izledim de tekrar izleyip yazarım :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Videoları çok az, keşke herkes büyükten küçüğe motorlarını bu adama teslim etsede, bizde videoyu izleyerek hem beğensek, hem bilgi sahibi olsak, hemde yüzümüz gülse fena mı olur.
Yeni motor alsam bu adama teslim ederim. Test etsin diye :wiinkk:
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
adamın kendine has bi yorumu var çok güzel özellikle motor eleştrileri falan hem komik hem bilgilendirici güzel bi program
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
İçim dışım berrak turşuları oldu resmen


biz artık birbirimizle dalga geçmek için o kısmı açıyoruz berrak turşuları tarlanızdan sofranıza :D zaten kktc mt ile hemen hemen aynı evde kalıyoruz iyi geyiği oluyor ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst