- Katılım
- 29 Tem 2010
- Mesajlar
- 1,347
AEA 'nın bu şekilde çok içten, samimi bir şekilde program yapması birilerinin zoruna mu gidiyor ne ??? :mrgreen: :mrgreen:
Kendisini tanımam etmem, kimle izlediysem herkes beğeniyor...
Çekemeyen belki de onun yerinde olmak istemesi... Yok böyle bi kişilik... (!)
Kendisini tanımam etmem, kimle izlediysem herkes beğeniyor...
Çekemeyen belki de onun yerinde olmak istemesi... Yok böyle bi kişilik... (!)