- Katılım
- 12 Tem 2010
- Mesajlar
- 646
- Konu Yazar
- #1
abiler; ne işe yarıyomuş bu?
sade şekil mi yoksa aerodinamik falan iyileştirmeleride var mı?
ugur normal sakal da takabilirsin. ben aldıgımda 25 ti 35 olmus kargo parası 10 tl tutuyor haberin olsun. http://www.orjinalmotoryedekparca.com/606/Urunlerimiz/Aksesuar-Grubu/Alt-Ruzgarlik-Ybr--Sakal.aspx
dostum bir işe yaradığı yok sen daha iyi biliyorsun,sadece hoşuma gittiği için,ona bakılırsa sigarada içmekde bir işe yaramıyor ama içen içiyor.gereksiz yere post kasma
dostum bir işe yaradığı yok sen daha iyi biliyorsun,sadece hoşuma gittiği için,ona bakılırsa sigarada içmekde bir işe yaramıyor ama içen içiyor.gereksiz yere post kasma
yok yahu, samimi yazmıştım.
ha bide "bizde lüzumsuz post olmaz, senden bana dost olmaz"![]()



ama zaten egsoz siyah kapaklarıda siyah olursa kendini göstermez egsoz
ugur normal sakal da takabilirsin. ben aldıgımda 25 ti 35 olmus kargo parası 10 tl tutuyor haberin olsun. http://www.orjinalmotoryedekparca.com/606/Urunlerimiz/Aksesuar-Grubu/Alt-Ruzgarlik-Ybr--Sakal.aspx