Alt grenaj lazım yardım

Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
yabancı bir forum sitesinden buldum bu resmi dahasıda var o forum sıtesınde genelde herkesın motorunda alt grenaj var bir ben yaptıramadım bu grenajdan acaba nerden yaptırabilirim yardımcı olacak varmı en azından yaptıracak yer bulsam ustaya bu resmi göstersem kalıba dökebilirmi ?


 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
buna benzerini birisi ybr 250 için brezilyadan getirmişti forumun eski tozlu raflarında bulursun
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yabancı bir forum sitesinden buldum bu resmi dahasıda var o forum sıtesınde genelde herkesın motorunda alt grenaj var bir ben yaptıramadım bu grenajdan acaba nerden yaptırabilirim yardımcı olacak varmı en azından yaptıracak yer bulsam ustaya bu resmi göstersem kalıba dökebilirmi ?



uğur kardeş bu resimdeki gibi alt grenaj yerine sakal alabilirsin sebebine gelince hava soğutmalı olmasından motorun soğuması güç olur :D
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
abiler; ne işe yarıyomuş bu?
sade şekil mi yoksa aerodinamik falan iyileştirmeleride var mı?
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
gereksiz bir masraf. alt sakal tamamda naked bir modeli giydirmenin mantıgı ne olabilir. daha mı güzel görünüyor. bence çıplak hali çok daha iyi.
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
abiler; ne işe yarıyomuş bu?
sade şekil mi yoksa aerodinamik falan iyileştirmeleride var mı?

dostum bir işe yaradığı yok sen daha iyi biliyorsun,sadece hoşuma gittiği için,ona bakılırsa sigarada içmekde bir işe yaramıyor ama içen içiyor.gereksiz yere post kasma

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:32 ----------

ugur normal sakal da takabilirsin. ben aldıgımda 25 ti 35 olmus kargo parası 10 tl tutuyor haberin olsun. http://www.orjinalmotoryedekparca.com/606/Urunlerimiz/Aksesuar-Grubu/Alt-Ruzgarlik-Ybr--Sakal.aspx

teşekkürler bir göz atayım hoşuma giderse alabilirim:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
dostum bir işe yaradığı yok sen daha iyi biliyorsun,sadece hoşuma gittiği için,ona bakılırsa sigarada içmekde bir işe yaramıyor ama içen içiyor.gereksiz yere post kasma


yok yahu, samimi yazmıştım.
ha bide "bizde lüzumsuz post olmaz, senden bana dost olmaz" :)
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
yok yahu, samimi yazmıştım.
ha bide "bizde lüzumsuz post olmaz, senden bana dost olmaz" :)

kusura bakma ama ilk yazdığın yorumu kim okusa alay eder gibi yazmış zanneder alt üstü bir grenaj ne faydası olabilir görüntüden başka :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------

bugün egsoz kapaklarını boyadım :p keşke kırmızı renk seçseydim turuncu renkle 1 ay takıldıktan sonra kırmızıya boyatmayı düşünüyorum sizce nasıl ?





Uploaded with ImageShack.us

 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Turuncuyu pek tutmadım açıkçası :)

Mat siyah güzel durur bence
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
ama zaten egsoz siyah kapaklarıda siyah olursa kendini göstermez egsoz
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
fotoşopçu bir arkadaş aranıyor ozaman kırmızı ve siyah renge şoplayacak:mrgreen:
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
şahsi fikrim sadelikten yana en uçuk mat siyah olur benim açımdan :mrgreen:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Türkiyede ancak sakal bulabilirsin. Ebaydan da bi bak derim. Egzozda turuncu hoş olmamış yani renk uyumu yok. Kırmızıya boyatırsan daha hoş olur.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
20
1111111111w.jpg


22222222222222i.jpg


buyur kardeşim sana kırmızı egsoz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst