- Katılım
- 6 Kas 2015
- Mesajlar
- 1
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar ben Ahmet foruma yeni katıldım katılır katılmazda size bir soru sormak istiyorum. Kış için bot almak istiyorum almışkende kaliteli olsun istiyorum alpinestars marka Web Gore-tex modeli bi motosiklet botu buldum. Kullanan veya bana başka bir tavsiyede bulunabilcek olan varmı ?
http://www.motosikletaksesuarlari.c...osiklet-Botu-Web-Goretex-Bot-Siyah_21353.html
Bot bu arkadaşlar.
http://www.motosikletaksesuarlari.c...osiklet-Botu-Web-Goretex-Bot-Siyah_21353.html
Bot bu arkadaşlar.