Alpinestars motosiklet botu alıcağım.

Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Güzel ürün. Bütçeden biraz tasarruf etmek istenirse YDS Diablo 11.0 da alınabilir.
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
246
http://www.motovento.com/?p=product&gl=motovento&cl=Street&i=984&c=580

Bu ürünü kullanıyorum gore-textir terletme ağrı vs yapmıyor gün için de 1 2 saat motor kullanır geri kalanında okul vs kaba bi duruşu yok üşütmüyor tavsiye ederim
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Ürün güzel fiyat iyi. @Mexico arkadaşımızın dediği "Kendimde kullanıyorum." YDS Diablo modeline de bir bak. :)
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
249
Bahsettiğiniz model rüştünü kanıtlamış, oldukça geçerli ve iyi bir bottur (tavsiye edilir!)...
Benzer markalarda ( alternatif modeller mutlaka vardır lakin en iyisi olsun diyorsanız bu işi piri Daytona dır.
Pahallıdır, evet ancak yurt dışı fiyatları da böyledir... biraz araştırmanızı tavsiye ederim .. bütçe problem değil diyorsanız ...

Örneğin
http://www.motosikletaksesuarlari.com/DAYTONA-AYAKKABI-BOT-HIGHWAY-GTX-II_290.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst