Alp_tunay abimin yeni motoru

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alp_tunay (ALPER) abimin yeni motoru hayırlı olsun...









:rendeer::rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
hayırlı olsun güle güle kazasız belasız bol km ler diliyorum
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hayırlı ugurlu olsun Alper abimmm (damlayan yağlara dikkat )
Er5 boş mu kaldı ne :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun Alp_tunay. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuyu ben açtım ama bendende bi hayırlı olsun seviyorum seni huysuz ihtiyarım:p:p Yeni makinanla birlikte nice kilometrelere inş....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne zaman eve geldin de başlık açtın?..... :silent:
İyi dileklerini esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ediyorum.... Darısı olmayanların başına..... :p
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Hayırlı uğurlu olsun abi kazasız belasız binmen dileğiyle:rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
suzy olsun taştan olsun :p
abicim hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız..
kış yağmur çamur içinmi aldın?
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz.2 elmi aldınız? suzukinin bu motoru pek performaslı değil diyorlar.Kalitesi düşükmüş :silent:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle kullan Alper abi...:rendeer:
Yeniyi ıslatma, yelleme ve bilimum keyif alma misafirliği için fırsat yaratmaya çalışayım bari ben... ER-5 de misafir motoru görevini üstlenir artık:p

İzmir'ime selamlar...:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Alper Tonga Başkanım hayırlı uğurlu olsun...makina seçiminize hayran kaldım...yalnız üzerinde kelebek misali gibi durmayacaksın emin ol...sende miniksin zaten...ama önemli olan işlevi tabi...hayırlı uğurlu olsun Alp Başkan...millete akıl veriyon bu ucubeyimi aldın...yuh len sana keko...:)er 5 yalanmı oldu...öve öve bitiremiyodun...nolduu çokmu yaktı..:)

metehandan bir özel mesaj.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst