Almanya Harz gezisi...

Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
hmmm. Hannover de bayagi bi arkadasim var, bakarsin atlar gelirim o taraflara...
bir haftaligina geliyorum Allah izin verirse, 20.04 te Stuttgart'a ucuyorum ve 28 inde ise geri donuyorum...

Stuttgart'ta en fazla bir gun kalacagim ordan Hedeilberg ve Manhaim... gerisi icin daha plan yapmadik...

Hem Heidelberg te ki universiteyle ogrencilik icin gorusme yapacagim hem de kiz arkadasimi ziyaret edecegim...

umarim bi ara gorusme firsatimiz olur... cok memnun olurum... :cat:

bu arada FreeSpirit nick i bana ait... ordan gorusuruz:)

Görüsürüz :) zaman uygun, ben sadece 29.04 te Hollandadayim
Kenan'in yarisina gidiyorum :)
Ondan önce bulusabiliriz :) tabii seni kiz arkadasin birakirsa :))
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Şu kollar bağdaş kurmuş pozlara bayıldım, ben de ööle poz vericem :queen: :queen:

bu arada yollar konusunda almanya ile türkiye birbirine çok benziyormuş aslında
orada yollar yüzünden lastikler sakız gibi yere yapışıyor
burada ise yollar yüzünden biz sakız gibi yere yapışıyoruz
hehehe
:queen: :queen: :queen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
bu arada yollar konusunda almanya ile türkiye birbirine çok benziyormuş aslında
orada yollar yüzünden lastikler sakız gibi yere yapışıyor
burada ise yollar yüzünden biz sakız gibi yere yapışıyoruz
hehehe

Hehehehe bu espirini kacirmisim :queen:
Söylediklerine katiliyorum, ama gülmekten degil :)

Almanya'da da virajda yol yapi$iyor diyerek abartinca aynisi oluyor, yani
sakiz gibi yere yapisiyorsun. :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Hehehehe bu espirini kacirmisim :queen:
Söylediklerine katiliyorum, ama gülmekten degil :)

Almanya'da da virajda yol yapi$iyor diyerek abartinca aynisi oluyor, yani
sakiz gibi yere yapisiyorsun. :queen:

heheh, düşme lafını duyunca aklıma hemen senin imza geliyor aytunç abi

"Motora binince kendimi bir kus gibi hissediyorum, düsünce bir cuval gibi"

:p :cherry: :bounce:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
118
Süper motorlar ve yollarda cabası. Emeğin ve paylaşımın için teşekkürler...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
İnsanların Tulum giyme eğilimleri ve koruma bilinci dikkatimi çekti :cat:
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
"Motora binince kendimi bir kus gibi hissediyorum, düsünce bir cuval gibi"

:p :cherry: :bounce:

:cat::cat::cat:

Aynen dostum, sadece tekrar tekrar söylüyorum, iyi asfaltin farkli tehlikesi var
risk ve sürat cogaliyor ve birsey oldugunda sonucu cok asiri ve kötü oluyor.

Herzaman caddede limitleri zorlamayarak ve yarini esi dostu düsünerek kullanmak lazim.
Ben sadece resim icin okadar yattim ama normal gezilerimizde hele heele caddede bu sekilde kullanmiyorum.

İnsanların Tulum giyme eğilimleri ve koruma bilinci dikkatimi çekti :cat:

Burda gercekten bu olay cok ilerlemis ve cok güzel ayrica alisincada
normal giyimle kullanmak istemiyor insan. Korumali motora binmek gercekten :cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
bizde birgün avrupalaşacagız...yollarımız ve trafik anlayışımız sizden olacak az kaldı az ama biz göremicegiz...elinize kolunuza saglık
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
80
bizde birgün avrupalaşacagız...yollarımız ve trafik anlayışımız sizden olacak az kaldı az ama biz göremicegiz...elinize kolunuza saglık

Neden göremeyeceksin ? eninde sonunda koruma kendimize bagli :)
korumani giy ve gec aynanin karsinina :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst