- Katılım
- 28 Mar 2004
- Mesajlar
- 452
- Konu Yazar
- #1
Yakalşık 2 saat önce tortorum ben ve sevgilim Taksimden Fatihe doğru yola çıktık
tarlabaşı civarında bi kartal musallat oldu plakası aklımdaydı ama şimdi unuttum adamlar 3 kişi sadece bana değil sağa sola küfürler kafa bidünya anlıycağınız, yanında hatun olunca sadece alttan alıyorsunuz zaten arkadan komutlar geliyo otomatik olarak hatundan bulaşma, yavaşla, dur ..........neyse tam unkapanı köprüsüne giricem adamlar biraz bastı makasa girdiler ve 20 metre ilerde BAMMM bi 206 ya arkadan yazıldılar herşey okadar kısa zamanda olduki yetişip küfür bile edemedim adamlar bi spin attıktan sonra tekrar yollarına devam ettiler ama ben plakayı biliyordum ve hemen 155 i arayıp ihbarımı yaptım Allahından buldu şerefsizlerrrr
tarlabaşı civarında bi kartal musallat oldu plakası aklımdaydı ama şimdi unuttum adamlar 3 kişi sadece bana değil sağa sola küfürler kafa bidünya anlıycağınız, yanında hatun olunca sadece alttan alıyorsunuz zaten arkadan komutlar geliyo otomatik olarak hatundan bulaşma, yavaşla, dur ..........neyse tam unkapanı köprüsüne giricem adamlar biraz bastı makasa girdiler ve 20 metre ilerde BAMMM bi 206 ya arkadan yazıldılar herşey okadar kısa zamanda olduki yetişip küfür bile edemedim adamlar bi spin attıktan sonra tekrar yollarına devam ettiler ama ben plakayı biliyordum ve hemen 155 i arayıp ihbarımı yaptım Allahından buldu şerefsizlerrrr