- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
kanka salih naber...yine yırtmışın diyim...bu adamların sana bulaştığını düşün birde...mesela mete han kardeşin önlemini almış...yanımda sustalı taşıyorum artık dostum...inan buna...bela geliyorum demez mantığıyla...artık yanımda...şimdi kafam rahat...bir durum oldumu saplarım baba bacağına adamın...karşındada silahda olabilir ama ben önlemimi alayımda...şimdi diycenki...sen efendi ol iyi ol bela sana bulaşmaz...yok baba...öyle değil istanbulda işler...geçen sanayi 4.leventde serseriler önüme geçti...sigara migara istediler...yok deyince itiş kakış oldu...iri yarı yarma gibi olduğumdan işleri tamamdı ama...yinede korktum yani...artık göstericem emenati...artık kavgaylada çözülmüyo işler...ya kaçıcan yada saplıyacaksın...abi onların anladığı dilden konuşacağım...nefsi müdafa diye yırtarsın bir şekilde...adaletde suçludan yana zaten...cahille orman kanunları ambiansına gireceksin....