allah askına yaaw su ılana bakın..:)

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Arkadaşlar bi tanede ben buldum gülermisin ağlarmısın cinsinden hemde arkadaş ilanı koymuş güzel hoş ancak ÇOK TEMİZ 600 RR demiş..buyrun gerisini ilanın kendisi anlatsın sağlam grenaj diye bişey kalmamış...

http://www.sahibinden.com/2006_600_rr_cok_temizWQQaXQQ11261668WQQpXQQdisplayitem

sağ tarafa sağlam yatmış, birde ömrümde gördüğüm en iğrenç egzos olmuş, güzelim two brothers soba borusu gibi duruyo üstünde..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Sağ tarafa yatmış retusla boyalar düzeltilir ama bu fiyata yakın daha temiz R6 ve Cbr600 ler var.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşın bu halini gördükten sonra saçlarımı bile kısa kestirmekten vazgeçiyorum bu gün itibarı ile.. mersinden de uzak duracağım.. çok ama çoook bi uzak :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Ben Silifkede lahmacuncuyum, aynı zamanda boş vakitlerimde gitaristim, motor işindede mezarcılık yapıyorum. Ben motor parçacısıyım babam çok zengin bana yamaha bayisi açacak"

Abı koptum ya bu nasıl bır ılan adam Lahmacuncu babası zengın ve YAmaha bayisi acacak ona :)

olum lahmacunculuk fena iş mi?
vergi yok,kıyma yok,bol kuyruk yagı, havuç, domates,pul biber,biraz kıvırcık
keşke biraz daha okusaydım lahmacuncu olsaydım
parayı bulur ben de ogluma yamaha bayii acardım:)
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Bizim İzmitte dayımın başında durduğı sakadat dükyanı var nerdeyse butun pidecilere Lahmancuculara biz veriyoruz kıymanın kilosu normalde 7ytl biz onlara 6ytl yapıyoruz.İçine soğan moğan girince 6 kilo kıyma 10kg oluyor pidenin tanesi 1,5ytl en azından tanesinden 25ykr kar var günde en az 50ytl karı var.İzmitte otursam açacam ama Antalyada iş yapmaz eğer açarsamda motosikletçiysen özel indirmde yapacam:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TEK KELİMEYLE FİLMSİN:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL


Resmi güncelleyesim geldi..Kaybolmasın biyerlere.......... :queen:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Evimin duvarına astım,gördükçe gülüyorum::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
çıktısını alıcam ben bunun olmuyo boyle pc den bakmak dokunmak istiyorum ben resme :p:p:mrgreen: zaten o gözler beni bitirdi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst