hihi' Alıntı:motorda kül tablası olmadığı için içmemiştir garip! fazla üstüne varmayın sonra içerse alan vatandaşa ayıp olur...
MeTaL' Alıntı:Abi onun üstünde sigara içilince ne oluyor ki? Motorun üstüne binince atmosfer sigara mı kokmaya başlıyor :cherry:. Ayrıca dikkatinizi çekerim Cbr 125 R ile takas yaparmış yani Cbr 125 F getirsek olmuyor. Len zaten başka modeli yok ki :cherry: ...