Allah akıl dağıtırken şemsiye tutan adam :D

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
motosiklet çılgınlığı sınır tanımıyor,işi gücü bırak 100 lerce florasanın içine motorla girr:p

 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
denge kontrolü çok mükemmel ama.... Gerçi SAçma Bi deneyim olmuş ; Adamın Motorsiklet Hakimiyeti güzel... :queen:
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
adamın kontrolü güzel ama çok büyük bi beceri değil bu. sonuçta kafasında kaskı ve korumaları var kendine bi zarar gelmez. florasanların içinden geçtikten sonra da biraz kontrol ve hakimiyet tamamdır hepsi bu.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Abi gercekten bu mılletın hıc ısı gucu yok yaa :) keske bıde yaksalar mıs floresanları elektırık verıp o zamanda gecsın goreyım :) :p İlginc bı deneme :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Gerçekten iyi cesaret etmiş :)

Teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
güzel gösteri olmuş... ödül de olunca sonunda... güüüm diye girmiş florasanlara.. :)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hakkaten delılık yaa baska bı ısı yokmuymus adamanı enteresan olmus...ama zor bı olsa gerek
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Bence bu denemeyi karanlıkta, floresan lambalar yanarken yapsaydı daha güzel olurdu. :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
çernobil faciasının ortasında kalmış gibi yem yeşil olurduuu ful radyasyon full adrenalinn nasuuuu :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki flouresana değilde yaa duvara girseydi..:p
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
geriyyy manyak ama flarasan yanıkken yapsaydı daha guzel olurmuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben olsam orda o florasanlar ıcıme gırmıs yanıp sönüyo olurdu =)):p
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
54
hakkatten guzel geçmiş dur bende yapıyım.fenerbahcede yendı zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst