Hayırlı olsun , Aralık ayında İstanbul Maslak'daki Kymco bayiinde Ct250 yi test ettim motor çok hoşuma gitti , başka özelliklerinide çok beğendim de bu sınıfta kullandığım süspansiyon konforu en yüksek sukuter diyebilirim , sanki bizim yamalı tümsekli berbat asfaltımız için birebir üretilmiş , aslında bayiye farklı bir aktarma sistemine sahip DRG modelini incelemeye gitmiştim o nu pek beğenemedim , CT250 de kampanya var dediler 182bine nakit veririz diyince bir deniyeyim dedim çok beğendim takasta anlaşamadık yoksa bayiden motorla çıkmıştım , Kymco nun üç tekerlisi dahil bir çok sukuterini test ettim , Türkiye şartları için bence Yamaha ve Honda dan daha iyi üretimleri var , Yamaha ve Honda gibi distribütörsüz gelse Tr ye piyasayı sallar ikinci eli vs de canlanırdı..