Zerre kadarda motora binmişliğim yok hayırlısı![]()
Hocam o paraya o model zor.....
Ama çok sıkışan vardır mutlaka..İşalllah alırsın gönlüne göre....
Şimdiden hayırlı olsun...
başka bişey düşünür müsün? mesela
http://www.sahibinden.com/garantisi_devam_ediyor_5850-57WQQaXQQ13558102WQQpXQQdisplayitem