Alın Size Bomba

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
yarın akşam cadde bostan da bom bayı patlatıyorum oglumve ben den büyük süpriz :cat:
:bounce::rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
ya bırak bu dümenleri...
kalkar gelirim caddeye bi numara çıkmazsa atarım seni denize...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Alla alla bakalım görecez :p ne olacak
kim iyi yüzecek acaba :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
benim bişeyden haberim yok abicim ilk sen acıklayacaksan ne acıklayacaksan :)

tamam cadı bikini alalım biyerlerden :queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
baktık bunlaradan bişi çıkmıyo bizde atlarız denize iki kulaçta biz atarız aygül ne dersin :queen:



ben kimseye bişi açıklamadım ki gürkan :pale:

siz bizden evvel toplanacak sınız kız larla on dan yazdım :wiinkk:

benim bişeyden haberim yok abicim ilk sen acıklayacaksan ne acıklayacaksan :)

tamam cadı bikini alalım biyerlerden :queen:

cadıyı şile ye götürdük te girmedi tem muz da şin dimi girecek :bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst