alın size benzinden tasarruf aleti

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
Buna Benzer Bır Aletı Arabama Taktırdım Gazıemırdekı Ustama.km De 265 Yakan Araba 202 Ye Dustu.sıstemın Hıcbır Zararı Yok Motora.tam Aksıne Beygır Artısı ıle Beraber Motoru Rahatlatıyor.

ufacık mıknatısa bak bide beygiride artırıyormuş:pr:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
ARkadaşlar bu aletin işe yaradığına gerçekten inananlar var mı?Bu alet kesinlile 10000km.değil 100000km.de yapsan nafile benim gt650de var,hala duruyor ve hiçbir işe yaramıyor.Yüzde sekiz değil 2-3 bile tasarrufu yok.Psikolojik olarak bunu taktırdıktan sonra gazlama tasarruf eder:) Beygir gücü hikayeside beni çok güldürdü.Kendinizi kandırmayın.Tasarruf etmek için ya az motora binin ya da daha düşük cc.li motor seçin.Bu tür boş aletlere kanmayın.
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
89
%2-3 düşük değerler elde etmek için milyonlarca dolar para harcayan dünya devleri taksın bunu bitsin niye uğraşıyorlarki...

Yahu ne kuş kafalıymış şu, BMW, Opel, Volkswagen, Fiat, Peugeot, Citroen, Mercedes, Audi, Volvo ve diğerleri...

Durma aylak aylak, bakma avanak avanak...
Tak bir Ekoyak...

Avrupa uyuyor ama bak Amerika'da iki firma takmaya başlamış...

Allahım... Utanma da yok bu heriflerde...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Bence psikolojik tasarruf o ,bende ilk taktırdığımda yüzde 2-3 hatta 5 demiştim ama gece boş yolda test etmiştim normalde hep gündüz sıkışık trafikte kullandığım için bi an inanmak istedim ama sonra defalarca hatta km.lerce kullandım baktım ki KOLPA
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
%2-3 düşük değerler elde etmek için milyonlarca dolar para harcayan dünya devleri taksın bunu bitsin niye uğraşıyorlarki...

Yahu ne kuş kafalıymış şu, BMW, Opel, Volkswagen, Fiat, Peugeot, Citroen, Mercedes, Audi, Volvo ve diğerleri...

Durma aylak aylak, bakma avanak avanak...
Tak bir Ekoyak...

Avrupa uyuyor ama bak Amerika'da iki firma takmaya başlamış...

Allahım... Utanma da yok bu heriflerde...

bunlar KERIZ AYRIŞTIRMA CİHAZLARI her firma takamıyor,patent sorunu yaşarlar yoksa:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aptal bir cihazı tartışırken reklam yapılıyor farkında olmadan. nerde kilit?
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
nokta işe yaramıyor arkadaşlar aracımda var çıkartıyorum aynı takıyorum aynı bide ölçümleri 5000 km arayla yaptım genede değişmedi hikaye yani.
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Takarsam eğer 50 YTL. Tasarruf sıfır , Takmazsam eğer tasarruf ,10 depoda 1,5 depo bezin. tasarruf %15. eğer bunu arttırırsak uzun vadeye, fazla klm.ye tasarruf biraz düşer ama yinede faydası olur.:mrgreen:

demek oluyorki farzedin taktırmadım , yılda yapılan klm. karşılığında en az %5 tasarruf sağlıyorsunuz
karar sizin ben taktırmıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Rahmi abi, senin makineye lazım böyle birşey.

Peki, takıldığı motosikletin satış fiyatını düşüren bir tasarruf cihazı var mı?:queen:

Bana pek inandırıcı gelmedi. Ne bileyim, çözüm buydu da (mıknatıs) büyük firmalar yıllarca akıl edemedi mi? Hele Race motorlarda hiç tasarruf ihtimali vermiyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunu bilmem ama ben yeni kn hava filresi taktım 90-100 km sabit hızda şehirler arası yolda 250 km de rezerve geçiyordu geçen gün kn taktıktan sonra 293 kmde rezerve geçti
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ben boyle binlerce kandırmaca topiği gordum yine bilip veya bilmeyerek boyle bir şey için yorum yapanlara tek soyleyeceğim çok basarsan çok yavar az basarsan az senin motorunun verimini bu alet tuzde 5 artırsın ben o adamları alnından operim bu elet bir şeye yara agırlıgı kadar agırlık yapar alete o kadar birde verdiginiz para da heba olur buna vereceğınız paraya deponuza benzin alın daha karlı çıkarsınız
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
aptal bir cihazı tartışırken reklam yapılıyor farkında olmadan. nerde kilit?

Yok abim kilitlenmesi bence fayda getirmez konuya...:)

Çünki yazılanları okursak herkes bu aletten şikayetçi ve olumsuz mesajlar
yazmışlar...Reklam oluyor ama kötü reklam işte...:wiinkk:

en azından almak niyetinde olanlara bir nebze fikir vermiş oluyor...ALMAYIN..ALDIRMAYIN..:cat:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
Yok abim kilitlenmesi bence fayda getirmez konuya...:)

Çünki yazılanları okursak herkes bu aletten şikayetçi ve olumsuz mesajlar
yazmışlar...Reklam oluyor ama kötü reklam işte...:wiinkk:

en azından almak niyetinde olanlara bir nebze fikir vermiş oluyor...ALMAYIN..ALDIRMAYIN..:cat:

murat ağabey reklamın iyisi kötüsü olmaz diye bir laf var. hele Türkiyede çok geçerli bir laf bence :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ben yinede kitlenmesi taraftarı değilim...:)

Bilinçli tüketici yolunda bence faydalı bir konu....:)

Almak isteyipte bu konuyu okuyanlar zaten bu sevdadan vazgeçecektir..

Forum sitelerinin en güzel yönlerinden biride; sanal alemde bir malı almadan,
ona sahip olmadan önce o mal hakkında bilgi sahibi olabilmemizdir..
:cat:

İşte bu anlamda , konunun daha da ısıtılması gerekir kanımca..Güncel tutmalı ki
vatandaş uyumasın, bilgilensin...:bounce:

ALMAYIN...ALDIRMAYIN...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Pek tasarruflu olacağını düşünmemekle beraber enteresan bir aygıt ama uluslararası bağımsız test merkezlerinin verilerini incelemek daha akıllıca olcaktır:wiinkk: fakat düşünce ve gelişme olarak fena değil yinede.

aptal bir cihazı tartışırken reklam yapılıyor farkında olmadan. nerde kilit?

Bu işin güzel yanıda bu işte!
Herkes özgürce fikrini dile getiriyor:wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst