- Katılım
- 4 Eyl 2012
- Mesajlar
- 242
çok hoş makine hayırlı olsun kazasız belesız sürüşler inş
lastiklerde 10 numara aynı bnm motorun lasliklere benziyor :cat:
tek tavsiyem olucak, o egzost sargısı sadece ayağınızın değebileceği yerde olsun. Boru ısıyı dışarı atamadığından trafikte kullanımda aşırı fazla hararete sebep olur, motor ömründe ciddi sıkıntılarınız olur
arkadaki apache kimin![]()
Ben gördüm alem olarak cumartesi günü sizi motorunuzla Caddede![]()
selam verseydiniz![]()