Alem RT 125 görsün ! !

Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
çok hoş makine hayırlı olsun kazasız belesız sürüşler inş :) lastiklerde 10 numara aynı bnm motorun lasliklere benziyor :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
tek tavsiyem olucak, o egzost sargısı sadece ayağınızın değebileceği yerde olsun. Boru ısıyı dışarı atamadığından trafikte kullanımda aşırı fazla hararete sebep olur, motor ömründe ciddi sıkıntılarınız olur
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
sargıyı çıkarırsak çirkin durabilir ama dediğin de çok doğru:cat:.boş zaman yaratıp uğraşmak lazım:cherry:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
tek tavsiyem olucak, o egzost sargısı sadece ayağınızın değebileceği yerde olsun. Boru ısıyı dışarı atamadığından trafikte kullanımda aşırı fazla hararete sebep olur, motor ömründe ciddi sıkıntılarınız olur

egzozdaki ısı yalıtımının motoru etkileyeceğini sanmıyorum. motora yapılan bir uygulama olsaydı dediğiniz doğru olabilirdi bence. hatta yazın sıcagında motor cok fazla ısınmısken, üstüne birde neredeyse kor haline gelmiş egzozun sıcaklığını yememiş olur diye düşünüyorum.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yapanın ellerine sağlık. Hep hayalimdi ikinci motor olarak RT 125 almak. Şunun keşke 250 cc'sini yapsalar da ömürlük olarak alıp binsek :)
Güle güle kazasız belasız kullanın.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
45
Çok hoş olmuş tebriklerde bu kadar özeni başka bir motora gösterseydiniz mükemmel olurdu ... Yani şey gibi .. Cok bütceyle az sey anlatan amerikan filmi yerine az bütceyle cok sey anlatan avrupa filmi :D ..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
evet arkadaşlar egzoz borusu bükebilecek iyi bir usta arıyoruz varmı tanıdığı bildiği olan?
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
33
Ah be hocam içim yandı gerçekten :) bu ilana bakıp bakıp durmuştum zamanında ama kaçırmışım.
Cidden satıcısıda düzgün üsluplu biriydi.
Hayırlı olsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst