Alem RT 125 görsün ! !

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hayırlı olsun tekeri düz bassın arkadaşımızın.. motoru beğendim , tam askeri araç gibi olmuş.. arkaya bi anten monte edip türk bayrağı takmayı unutmayın.. :thumleft:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
telefondan her resmi acmama ragmen ,bu acılmadı.. Benim için bide hızliresimden upload larmısın?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hayırlı olsun tekeri düz bassın arkadaşımızın.. motoru beğendim , tam askeri araç gibi olmuş.. arkaya bi anten monte edip türk bayrağı takmayı unutmayın.. :thumleft:

yeşekkürler..evet telsiz fikri fena değil..bayrağıda korteje katılanlar görür artık..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

telefondan her resmi acmama ragmen ,bu acılmadı.. Benim için bide hızliresimden upload larmısın?

aşağıdaki linklerden doğrudan ulaşabilirsin. senin için yeniden uploed ettim.

http://d1210.hizliresim.com/12/s/f8d9f.jpg

http://d1210.hizliresim.com/12/s/f8df3.jpg

http://d1210.hizliresim.com/12/s/f8dft.jpg

http://d1210.hizliresim.com/12/s/f8dgm.jpg
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
satmak istediğin de haberim olsun hacı..bir ara niyetlenmiştimmm buna ama çok para istemişti satan.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
O egzozun dışında sarılı olan şey nedir? Bana da lazım da...
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
kendime daha ilk motor bakmaya başladığımda(1 yıl önce)sahibinden de ilanı vardı görür görmez tanıdım motoru...
güle güle kullanın...bence harika...kendi çok karizma bir motor...kazasız belasız inş...
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
300
İlk çıktığı zamanlar görmüştüm bu modeli acaip dikkat çekiyor gerçekten yalnız bu kadar güzel modifiyelisini ilk kez görüyorum.Artık 250cc düşünmesem bende bitane RT125 alırdım kesin. Kazasız belasız binin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst