hayırlı olsun tekeri düz bassın arkadaşımızın.. motoru beğendim , tam askeri araç gibi olmuş.. arkaya bi anten monte edip türk bayrağı takmayı unutmayın.. :thumleft:
telefondan her resmi acmama ragmen ,bu acılmadı.. Benim için bide hızliresimden upload larmısın?
O egzozun dışında sarılı olan şey nedir? Bana da lazım da...
O egzozun dışında sarılı olan şey nedir? Bana da lazım da...