- Katılım
- 5 Ara 2005
- Mesajlar
- 0
.............bazı taşeronlaşmış, örümcek türbanlı 112 acil hemşireleri var onlar keyfi davranıyorlar belkide götürecekleri müteasıp hastahaneden çekinmiş olabilirler
.............
Burada nasıl bir hakaret var anlamadım doğrusu...
Ben yaptım oldu anlayışı buraya da hakim olmuş sanki.