Alaşehir'de trafik kazası: 1 ölü

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
alasehirkaza.jpg



Manisa'nın Alaşehir ilçesinde, otomobille 2 motosikletin çarpışması sonucu bir kişi öldü, 3 kişi yaralandı.

Alaşehir ilçesinden Kula ilçesi istikametine giden Ercan Türk yönetimindeki 45 Z 9346 ile Mehmet Arık yönetimindeki 45 ZV 976 plakalı motosikletler, Baklacı köyü yakınlarında ani manevra yapan Murat Girgin yönetimindeki 17 AC 699 plakalı otomobile yandan çarptı.

Kazada yaralanan motosiklet sürücülerinden Ercan Türk (19) Alaşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken yolda hayatını kaybetti.
4 YARALI
Motosikletin arkasında oturan Erdi Gülmez (22) ile diğer motosiklet sürücüsü Mehmet Arık (19) ve arkadaşı Mehmet Göver (19) ile otomobil sürücüsü Murat Girgin de yaralanarak Alaşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Sağlık durumları ağır olan Erdi Gülmez, Mehmet Arık ile Mehmet Göver isimli yaralılar İzmir Tepecik Hastanesi'ne sevk edildi.

Otomobilin sürücüsü, kazadan sonra kaçtı.Otomobil sürücüsünün arandığı bildirildi.


genç arkadaşlar biraz daha yavaş ve sakin kullanın motorlarınızı...
anneler babalar ağlamasın...lütfenn
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bahsi geçen yerde çokça motor kazası oluyor...ve çoğuda hız yüzünden...allah rahmet eylesin...aileleri ne durumdadır şimdi...annem dışarda motor görse bizim oğlanda böylemi gidiyor diye korkuyormuş....
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu yerlerde kask takmayan arkadaşlar çok var hangi kaza örnek olacak bu bana bişey olmaz demeler ne zmn bitecek daha kaç anne baba ağlıyacak arkadaşlar ? bu sorular bence hep cevapsız kalacak bilinçsiz arkadaşlar yüzünden. . .
 
Katılım
5 Eki 2008
Mesajlar
83
arkadaslar öncelikle kaza yapan arkadaslardan yaralıolanlara acil şifalar ölen arkadasında ailesine allahtan sabırlar diliyorum.böyle adi insanlar yüzünden hiçbir motor kullanan arkadas güvende değil,adi insan hem vuruyor motorlara hemde bırakıp kaçıyor.pes dogrusu allah kimsenin basına vermesin tekrar acil sifalar diliyorum aman arkadaslar böylelerine dikkat...........
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yavf bu nasıl bir vicdandır şerefsiz yazık yavf gencecik çocuklar hayatlarının
baharlarında 1 ölüm 3 kişi ise hayat mücadelesi veriyor.Vefat edene allah rahmet
eylesin ailesine de sabırlar versin komada olan arkadaşlarımız da inşallah iyileşirler.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Vay şerefsiz adi köpek sürücüsü vayy.. hem kaza yap ölüme sebebiyet ver hemde kaç...Ulan hadi kaçtın vijdanından nasıl kaçacaksın..
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yazık hakikaten yazık yine körpe bir can daha gitti.

kaybettigimiz arkadaşa allahtan rahmet ailesine baş sağlığı diliyorum yaralı arkadaşlarada acil şifalar.

kaçan şerefsize diyecek birşeyim yok aslında var ama yok sanırım anlamışsınızdır umarım bu son olur.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
76
allah rahmet eylesin. çok üzücü bi durum.allah aillerine sabır wersin
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
1
şuan aralarından sadece 1 i sağ..oda hastanede...erdimin ve dierlerin ailelerine allah sabır versin.dilerim RABBİM o şerefsizede aynı acıları yaşatsın!
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet eylesin hepsine.. ne diyebilirim ki.. umarım katil çabuk bulunur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kaza haberlerini okumak insanın canın acıtıyor,ölü haberi alacam diye allah rahmet eylesin ölen kardeşimize,ailesi ve yakınlarına dayanma gücü versin.yaralı kardeşlerimizede acil şifalar dileriz.kaçan şöförüde kınamamak elde değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst