Alarm kapanmıyor

Katılım
23 Eyl 2008
Mesajlar
308
Merhaba Arkadaşlar,
Benim sorunum: Alarm açılıyor ama kapanmıyor pilden değil,yeri geliyor 30 kere basıyorum öyle kapanıyor... Teşekkürler...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
:p Kumanda açılabilir ise açıp tuşların altını temizleyebilirsin. Bu kadar basit bir nedeni olabilir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Alarm

Alarm kumandaları iki tane verilir.Her iki kumandada aynı arızayı gösteriyorsa alarmın kendi arızalı olabilir.Sadece bir kumanda bunu yapıyorsa kapatma tuşunun altındaki anahtar bozulmuştur.Genellikle kabarık bir metal şeklindedir.
Bazılarında ise bas-bırak küçük bir buton şeklindedir.Kabarık tip onarılabilir ama diğerini değiştirmek gerekir.
 
Katılım
23 Eyl 2008
Mesajlar
308
Alarm kumandaları iki tane verilir.Her iki kumandada aynı arızayı gösteriyorsa alarmın kendi arızalı olabilir.Sadece bir kumanda bunu yapıyorsa kapatma tuşunun altındaki anahtar bozulmuştur.Genellikle kabarık bir metal şeklindedir.
Bazılarında ise bas-bırak küçük bir buton şeklindedir.Kabarık tip onarılabilir ama diğerini değiştirmek gerekir.

Diğer kumandada aynı sorun var alarm da sorun var ben tamir edebilir miyim yada tamiri var mıdır? Teşekkürler...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Alarm

Diğer kumandada aynı sorun var alarm da sorun var ben tamir edebilir miyim yada tamiri var mıdır? Teşekkürler...

Kutusu açılabilir cinsten ise elektronikten anlayan birine baktır.Bazı parçaları
özeldir ama 35.- liraya yenisini alabilecekken 15-20 lira bile isteseler tamir ettirme derim.
Bir ihtimal daha var : Çok yakındandamı kumanda etmiyor?.Ediyorsa el kumandalarının pilleri zayıflamıştır veya alarmın anteni kopmuştur.
Kolaygelsin.
 
Katılım
23 Eyl 2008
Mesajlar
308
Kutusu açılabilir cinsten ise elektronikten anlayan birine baktır.Bazı parçaları
özeldir ama 35.- liraya yenisini alabilecekken 15-20 lira bile isteseler tamir ettirme derim.
Bir ihtimal daha var : Çok yakındandamı kumanda etmiyor?.Ediyorsa el kumandalarının pilleri zayıflamıştır veya alarmın anteni kopmuştur.
Kolaygelsin.

Yok yakından da açmıyor ,diğer kumanda da aynı problem var. Alarmın kendisi bozulmuş büyük ihtimalle. Cevaplarınıza çok teşekkür ederim...
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
arkadaslar benimde bi alarm sorunum var.bir r6 aldim alarm var ancak calistiramiyorum sorun ne olabilir acaba,iki kumandayida denedim ancak sonuc yok .bi yardim lutfen
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Alarm

Alarm kutusuna elektrik veren kırmızı kablosunun üzerinde sigorta var.Önce onu kontrol et.Alırken baktım çalışıyor dediğine göre ilk iş sigorta.Sonra sigorta sağlam,sigortanın ucu ile şase arasında 12 volt ölçmek lazım.Bu normalse alarm şase almıyor olabilir.Bu da normalse alarm bozulmuş demektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst