alarım

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a motoruma alarım takmak istiyorum ama bu alarım sürekli acık olacak bu olay aküyü bitirirmi yada azaltırmı yoksa sadece çalıştığı zamanmı aküden elektirik alıyor
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
Güzel kardeşim ben çin malı mondial motor aldığımda taktırdım 7 ay oldu taktırdığım. 0 motor hep garajda duruyor ve alarm devamlı açık.ben çok duzensız çıkıorum mesela 4 gun yatıyor 5.gun çıkıyorum ama akude herhangi bir olumsuzluk yarattığını görmedim.Bu arada bu alarmların marş motorunu bozduğu söyleniyor.Çoğu kez alarm kumandası uzerınden motoru çalıştırıyorum 2 kere bastığında motor alıyor ve 2 saniye içinde ilk marşta çalışıyor çalıştığı halde tekrar basarsak o zaman bi zarar vereceğini düşünüyorum.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bendede 150 zc vardı 4 hafta kullanmadığım oldu aküyü hiç etkilemedi
mutlaka taktır okadar rahat edersinki
yanlız uzaktan çalıştırmayı bağlatttırma alarmda mevcutsa
marş motorunun 3 sn sürekli çalıştırıyor
ondan marş motorunu bozdum
motor çalıştığı halde marş motoruna akım gidiyor
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
2 kere basıp bırakın çalışmassa 1 sanıye sora tekrar 2 kere basın ustuste basınca bozulabilir
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
cbr 125 im varken o alarm 2 ayda 2 tane akümü yedi,ayrıca motorumuda hergün kullanırım,o gün bugündür alarm taktırmam ama alarmlı disk kilidi tavsiye ederim çünkü pilli kendinden başka hiçbişeye zararı dokunmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst